خانهاخبار
راهنمای خرید لوازم جانبی مک‌بوک پرو 2017 (قسمت اول)

راهنمای خرید لوازم جانبی مک‌بوک پرو 2017 (قسمت اول)

ضروری‌ترین لوازم جانبی مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۲۰۱۷ که دارای درگاه USB-C هستند را در این مطلب مشاورخرید مشاهده خواهید کرد. با جی‌اس‌ام همراهد باشید
۱۳۹۶/۸/۵
image

در این مطلب مشاور خرید به شما خوانندگان عزیزسایت جی‌اس‌ام ضروری‌ترین لوازم جانبی‌های مورد نیاز برای مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ به بعد را به شما معرفی خواهیم کرد. 

Apple USB-C to USB Adapter

image

یکی از ضروری‌ترین تبدیل‌های مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ به بالا تبدیل USB-C به درگاه USB تایپ A اپل است. این تبدیل از زبان طراحی ساده و کیفیت ساخت بالای اپل بهره می‌برد و از استانداردهای Thunderbolt 3/USB 3.1 Gen 2 تا سرعت ۲۰ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌: ۱۲۰ هزار تومان

Moshi USB-C to Gigabit Ethernet

image

این روز‌ها با توجه به گسترش استفاده و پیشرفت سرعت تکنولوژی بی‌سیم نظیر WiFi 802.11 a/b/g/n/ac استفاده از کابل‌ شبکه Ethernet کم‌رنگ‌تر از گذشته شده است. اما این بدین معنا نیست که کاملا این تکنولوژی را می‌توان حذف یا نادیده گرفت. هنوز هم بسیاری از دستگاه‌ها با پورت Ethernet سازگاری دارند و برای انجام اموری ساده مانند تنظیم مودم، شبکه و.. باید از طریق این درگاه به انجام این امور پرداخت. در این مطلب ما به شما تبدیل USB-C به Gigabit Ethernet ساخت برند Moshi را معرفی کردیم چون علاوه بر درگاه Gigabit Ethernet یک پورت USB 3.1 تایپ A را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در واقع با خرید تبدیل Moshi USB-C to Gigabit Ethernet می‌توان از خرید تبدیل Apple USB-C to USB Adapter چشم پوشی کرد، در صورتی که نیازی به دو پورت USB تایپ A به صورت همزمان نداشته باشید یا بخواهید در خرید لوازم جانبی صرفه جویی کنید.

قیمت: ۱۸۵ هزار تومان (موجود در فروشگاه‌های اینترنتی)

Apple USB-C to Digital AV

image

تبدیل USB-C to Digital AV اپل ممکن است به دلیل نام متفاوتی که این شرکت برایش انتخاب کرده در ابتدا کمی ناآشنا برسد. کار اصلی این تبدیل خروجی تصویر از طریق درگاه HDMI است. البته اپل برای سهولت استفاده کاربر در کنار درگاه HDMI، یک درگاه USB-A 3.1 و یک درگاه (Thunderbolt 3 (USB-C نیز قرار داده است. بدین ترتیب با استفاده از این تبدیل می‌توان به صورت همزمان مک‌بوک پرو را شارژ و از درگاه‌های HDMI و USB-A 3.1 استفاده کرد تا کاربرانی که از محدودیت تعداد درگاه (Thunderbolt 3 (USB-C همانند مک‌بوک یا مک‌بوک پرو بدون تاچ بار برخوردار هستند، به مشکلی برنخورند. 

قیمت: ۳۴۰ هزار تومان 

Apple USB-C to Lightning Cable

image

اگرچه با خرید تبدیل Apple - USB-C to USB Adapter می‌توانید از همان کابل‌هایی که درون جعبه آیفون تعبیه شده استفاده کنید، اما اپل برای اتصال مستقیم آیفون، آیپد و لوازم جانبی‌ای که از درگاه Lightning برخوردار هستند کابل USB-C to Lightning Cable را در نظر گرفته است.  این کابل از کیفیت بسیار بهتری نسبت به کابل معمولی آیفون برخوردار است و در دو مدل ۱ و ۲ متری به فروش می‌رسد. 

قیمت ۱ متری: ۱۴۵ هزار تومان

قیمت ۲ متری: ۲۱۰ هزار تومان

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sink

۱۳۹۶/۸/۱۱
همچنین لبتاپ ۵-۱۰میلیون تومنی . این جا مونده بود :))) یه نگاه به لبتاپ های razer بندازین :)

sink

۱۳۹۶/۸/۱۱
فعلا که همه یوزر های اپل از کیفیت پایین کابلش گله دارن :/ شما احتمالا تاحالا با آیفون کار نکردی یا تازه خریدی.
مقایسه کابل آیفون با کابل anker رو ببینید توی یوتیوب . کانال Jerry rig . آقای زک همون یوتوبر معروف
بعد معنای کیفیت براتون قابل درک تر میشه.
دوما
آیفون لوکسه ؟ ?????? گوشی سه میلیون تومنی لوکس حساب میشه؟؟! دیگه ادم چقدر باید فقیر باشه به گوشی سه میلیونی تولید انبوه چینی بگه لوکس :|

saeed666

۱۳۹۶/۸/۷
اولن اپل گرون نمیده دلال های محترم قیمت رو تو بازار این همه میبرن بالا. دوما کالایی که لوکس باشه معلومه که وسایل جانبیش هم گرون باشه. سوما این کابل ها با کابل هایی که شما تو برندهای شرکت های دیگه استفاده میکنین زمین تا آسمون فرق داره هم جنسش هم سرعتش هم کیفیتش.

فرزین

۱۳۹۶/۸/۵
قیمت هاش خیلی خنده داره - واسه یه کابل یا اتصال این همه پول؟؟؟؟

...

۱۳۹۶/۸/۵
اپل با این کار داره جیب ملت و خالی میکنه !!! فقط یه دکن وا کرده و پول بدست میاره
خب با این حساب که این جوری قیمت گذاری شده برای لوازم جانبی ،
پولِ یه مک بوک جدا رو باید بدیم برای لوازم ...
کدوم ادم عاقلی میاد همچین کاری کنه خدایی ؟!
والا پولِ مفت هم ادم گیرش اومده باشه ، حیفِیش میاد این همه هزینه کنه برای این برند
شما برو ، بهترین لپ تاپ بخر ( ویندوز ) که کم کم تا 7.8 سال نیازهاتو بر آورده کنه ، همه چی هم رو خودش هست
دیگه نیازی به این همه خدَم و حَشم نداره