خانهاخبار
تأیید شد؛ آیفون 8 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

تأیید شد؛ آیفون 8 از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند

هرچه به زمان احتمالی معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری از پرچم‌دار آیفون 8 به‌دست می‌آید. در جدیدترین شایعه، به‌نظر می‎رسد که قابلیت شارژ بی‌سیم برای آیفون 8 تأیید شده باشد.
۱۳۹۶/۶/۵

شرکت RAVPower، سازنده وسایل جانبی برای گوشی‌های موبایل در توضیحات مربوط به پد شارژ بی‌سیم جدید خود به نام محصولات اپل به عنوان دستگاه‌هایی که با این پد قابل شارژ خواهد بود؛ اشاره کرده است. در همین رابطه، RAVPower در توضیحات مربوط به پد فست شارژ بی‎سیم جدد خود آورده است:

با پد شارژ بی‎سیم RAWPower، با کابل‌ها و پریزهای برق خداحافظی کنید؛ خروجی 10 ولتی این پد می‌تواند سرعت شارژ بیشتری برای نسل بعدی گوشی‎های هوشمند به ارمغان بیاورد. این پد با گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 7 و تمامی دستگاه‌های اپل و اندرویدی که از فناوری شارژ بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi پشتیبانی می‎کند، سازگاری دارد.

فقط کافی است جمله پایانی این عبارت را کمی دقیق‌تر بخوانید؛ بله، شرکت RAWPower خواسته یا ناخواسته به پشتیبانی آیفون 8 از قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرده است. همان‌طور که می‌دانید، هیچ‌یک از گوشی‌ها یا تبلت‌های اپل از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و تنها گمان می‌رود که آیفون‌های 2017 از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. هم‎چنین، تصویر تبلیغاتی دیگری برای رزرو پد شارژ بی‌سیم RAWPower منتشر شده است که به صورت صریح به پشتیبانی نسل جدید گوشی‌های آیفون و اندرویدی از این پد شارژ بی‌سیم اشاره می‏‌کند.

image

گفته می‏شود شرکت اپل پنل شیشه‌ای برای گوشی‌های آیفون خود درنظر گرفته است که شارژ بی‌سیم آن‌ها را میسر خواهد ساخت. آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 از جمله محصولاتی هستند که با پشتیبانی از پد شارژ بی‌سیم جدید اپل عرضه خواهند شد.

کوپرتینویی‌ها زمان مشخصی را برای معرفی آیفون پرچم‌دار جدید خود اعلام نکرده‌اند اما شایعات اخیر به رونمایی از آیفون‌ 8 و آیفون 7 اس در 21 شهریور اشاره دارد. البته، قابلیت شارژ بی‌سیم تنها ویژگی جدید گوشی‌های آیفون 2017 اپل نخواهد بود؛ گفته می‌شود آیفون 8 با نمایشگر بدون لبه عرضه خواهد شد و از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. چیپ‌ست قدرت‎مند A11 اپل، قدرت پردازشی این مدل و دو آیفون دیگر را تأمین خواهد کرد. البته، این تغییرات باعث خواهد شد تا مدل پایه آیفون 8 با قیمت چشمگیر 1000 دلار به فروش برسد.

image

آیفون 8 در سه مدل با 64، 256 و 512 گیگابایت خافظه عرضه خواهد شد و گمان می‌رود که این مدل به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در 31 شهریور ماه برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

mohmmad

۱۳۹۶/۶/۶
چجوری شارژ میکنه؟؟؟؟

v.a

۱۳۹۶/۶/۶
خیال اپلیا راحت شد از این به بعد شبا راحت میخوابن.خخخخخخخ???????

سهیل

۱۳۹۶/۶/۵
وای اپل چه نو آوری کرده

a.mn

۱۳۹۶/۶/۵
یادش بخیر دو سال پیش دوستم که ایفون داشت میگفت این قابلیت چه فایده ای داره؟ سامسونگ دنبال قابلیت های چرت و پرته ولی اپل نه . الان خیلی علاقه مندم اون دوست عزیز رو دوباره ببینم...

Ali

۱۳۹۶/۶/۵
شمایی که میگین فناوری و تکنولوژی 5 سال پیش رو آورده رو مسخره میکنین
باید بدونین این متفاوت خواهد بود
من از جاهای زیادی خوندم که با فاصله ی چند متری از پد شارژ هم گوشی شارژ میشه
حالا وقتی اومد باید به حرف خودتون بخندین