خانهاخبار
کدام یک از گوشی‌های HTC به اندروید 8 آپدیت می‏‌شوند?

کدام یک از گوشی‌های HTC به اندروید 8 آپدیت می‏‌شوند?

شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی تأیید کرده است که گوشی HTC U11 ،HTC U Ultra و HTC 10 آپدیت اندروید Oreo را به صورت رسمی دریافت می‌کند.
۱۳۹۶/۶/۳

در حالی‌که هنوز سیستم‌عامل اندروید نوقا روی گوشی‌های اندرویدی زیادی نصب نشده است و تنها 15 درصد از گوشی‌های هوشمند اندرویدی از این سیستم‌عامل استافده می‎‌کند، تمامی توجه‌ها روی نسخه جدید آن یعنی اندروید «اوریو» معطوف شده است که به عنوان اندروید 8.0 منتشر خواهد شد.

اواسط هفته، شرکت گوگل به صورت رسمی از نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید O رونمایی کرد و این سازنده در هنگام معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید خود، مدعی شد که در ماه‌های آینده و تا پیش از پایان سال جاری میلادی، سازندگان مختلفی از جمله هوآوی، ال‌جی، سامسونگ، سونی و اچ‌تی‌سی، محصولات جدید خود را با سیستم‌عامل اندروید «اوریو» عرضه خواهند کرد یا برخی از مدل‌های فعلی به اندروید Oreo آپدیت می‌شود.

image

به‌تازگی نیز، شرکت اچ‌تی‌سی تأیید کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار HTC 10، HTC U Ultra و HTC U11 به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید به‏‌روزرسانی خواهد شد. هرچند این شرکت از ارائه جزئیات بیشتر مانند زمان عرضه آپدیت اندروید Oreo یا اعلام لیست کامل گوشی‌های هوشمندی که به اندروید Oreo آپدیت خواهد شد؛ خودداری کرده است. به همین جهت شاید تعدادی از گوشی‌های میان‌رده یا رده‌بالای دیگر اچ‌تی‌سی، به‌روزرسانی اندروید Oreo را دریافت کند.

عرضه اندروید اوریو برای گوشی‌های هوشمند اعلام شده، چندان دور از انتظار نبود. اچ‌تی‌سی 10 در سال 2016 وارد بازار شده است و به همین جهت حداقل دو به‎روزرسانی عمده دریافت خواهد کرد؛ هرچند، برخی از سازندگان علاقه چندانی به این رویه نشان نمی‎دهند! آپدیت اول این محصول، اندروید نوقا 7.0 بوده زیرا HTC 10 با سیستم‏عامل اندروید مارشمالو ارائه شده است و آپدیت عمده بعدی دیگر، اندروید Oreo است که در زمان نامشخصی برای پرچم‌دار 2016 شرکت اچ‎تی‌سی منتشر می‌شود.

با توجه به عملکرد خوب اچ‌تی‌سی در انتشار آپدیت اندروید Oreo برای گوشی‌های پرچم‌دارش، انتظار می‌رود این رویه در سال جاری نیز تکرار شود. البته، سازندگان دیگر مانند HMD Global و هوآوی نیز تأیید کرده‌اند که روی به‌روزرسانی اندروید O برای گوشی‌های هوشمند مشغول به کار هستند. از میان گوشی‌های هوشمند نوکیا، محصولاتی که در سال 2017 وارد بازار شده است؛ به اندروید Oreo به‎روزرسانی خواهد شد. در رابطه با محصولات هوآوی نیز، اطلاعات چندانی در دست نداریم؛ این سازنده چینی، فقط اعلام کرده است که روی به‌روزرسانی اندروید 8.0 برای گوشی‌‏های هوشمندش کار می‌کند.

البته در بین گوشی‌های سازندگان مختلف، پیکسل و پیکسل ایکس‌ال گوگل سریع‌تر از گوشی‌های دیگر به اندروید Oreo به‌روزرسانی می‌شود و پس از انتشار آپدیت فوق برای گوشی‌های پیکسل، اندروید 8.0 برای محصولات نکسوس گوگل در دسترس قرار خواهد گرفت.  

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

HTC user

۱۳۹۷/۸/۱۹
پس U play چی!!!

امیر

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
سلام خسته نباشید . خواستم بپرسم htc 10 evo هم اندروید 8 رو دریافت میکنه ؟ مرسی از سایت خوبتون

عمه قرمز

۱۳۹۶/۶/۳
ا توجه به عملکرد خوب اچ‌تی‌سی در انتشار آپدیت اندروید Oreo برای گوشی‌های پرچم‌دارش، انتظار می‌رود این رویه در سال جاری نیز تکرار شود.
منظور Nougat هست.