خانهاخبار
آیفون 8 در سه ظرفیت 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد

آیفون 8 در سه ظرفیت 64، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، قدرت‌مندترین مدل آیفون 8 به 512 گیگابایت حافظه مجهز خواهد بود و مدل پایه گوشی پرچم‎دار جدید اپل با 64 گیگابایت حافظه راهی بازار می‎شود.
۱۳۹۶/۶/۲

با نزدیک‌تر شدن به زمان احتمالی برای معرفی گوشی‌های جدید اپل، جزئیات بیشتری از پرچم‎دار این سازنده که فعلاً با نام آیفون 8 آن‌را می‌شناسیم، به‏‌دست می‎آید. به‎تازگی، یک گزارش جدید اعلام کرده است که اپل، آیفون 8 را در سه مدل با حافظه‌های داخلی متفاوت عرضه خواهد شد.

در این گزارش، اشاره شده است که مدل پایه آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ دو برابر حافظه به کار گرفته شده در مدل پایه آیفون 7. مدل دیگر نیز با 256 گیگابایت حافظه، وارد بازار خواهد شد و در نهایت گران‌قیمت‌ترین آیفون اپل با 512 گیگابایت حافظه به فروش می‌رسد.

image

عرضه مدل پایه آیفون 8 با 64 گیگابایت حافظه در شایعات پیشین نیز اعلام شده بود؛ هم‌چنین می‌دانستیم که اپل آیفون 8 را با 256 گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد. با این‌حال، هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌های اخیر یا تحلیل‌گران برجسته مانند مینگ‎چی کو به عرضه آیفون 8 با 512 گیگابایت حافظه اشاره نکرده بودند.

اپل با معرفی آیپدهای پرو 2017، حداکثر حافظه تبلت‌های خود را به 512 گیگابایت افزایش داد؛ به همین جهت، ممکن است این سازنده رویه متفاوتی را برای آیفون پرچم‎دار جدیدش با نام آیفون 8 در پیش بگیرد. با توجه به عدم پشتیبانی گوشی‌های آیفون از حافظه جانبی، عرضه یک مدل با 512 گیگابایت حافظه می‌تواند رضایت کاربرانی را جلب کند که علاقه‏‌مند هستند تا حجم گسترده‏ای از محتوای مختلف را روی گوشی، با خود به همراه داشته باشند.

علاوه‎براین، اعلام شده است که حافظه NAND مورد استفاده در آیفون 8، توسط تأمین‌کنندگان مختلفی تأمین خواهد شد. حافظه فلش NAND نسخه 64 و 256 گیگابایتی، توسط توشیبا و سن‌دیسک تولید می‌شود؛ سامسونگ و Hynix نیز تأمین حافظه فلش برای مدل 512 گیگابایتی آیفون 8 یا آیفون پرو را برعهده خواهند گرفت.

آیفون 8 به همراه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس، معرفی خواهد شد؛ آیفون 8، انقلابی‌ترین گوشی اپل در طی چند سال گذشته است و از نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‌کند. برخلاف این مدل، آیفون 7s و آیفون 7s Plus با طراحی نزدیک به نسل قبل، بدنه‌ای از جنس شیشه، نمایشگر LCD و تراشه قدرت‌مند A11 راهی بازار می‏شود.

تحلیل‌گران به این موضوع اشاره دارند که آیفون 8، گران‌قیمت‌ترین گوشی اپل خواهد بود؛ به طوری‌که شاید قیمت پایه آن نزدیک به 1100 دلار باشد. دو آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس با قیمتی نزدیک به نسل قبل، معرفی می‌شود. گمان می‌رود 21 شهریور یا 15 شهریور، اپل از آیفون‏‌های جدیدش رونمایی کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

ن

۱۳۹۶/۶/۳
یه زمانی نوکیا گیر داده بود به دوربین فقط سال به سال عدد دوربین اضافه میشد حالا آیفون گیر داده به حافظه به نظرم به جای اینکه اینقدر به فکر حافظه باشه یه فکری برای باتری میکرد خیلی بهتر بود

amirhossein

۱۳۹۶/۶/۲
اپل کاری به کاربردش نداره...
صرفا این که روی این حافظه‌های بالاتر سود بیشتری میره تو جیبش...
چون اپل یه موقعیت تجاری خاصی تو کل دنیا داره...ازش سو استفاده میکنه...
این مدلا رو میده تو بازار مردم‌ هم میخرن...
تا وقتی که بخرن مشکلی نیست...فقط فکر سودشو میکنه...

mking

۱۳۹۶/۶/۲
شما 64 گیگشو بخر

هادی

۱۳۹۶/۶/۲
شاید در آینده ظرفیت یک ترابایت هم آمد

Arkadi

۱۳۹۶/۶/۲
دو سال دیگه اپل و سامسونگ حافظه یک ترابایتی هم به محصولاتشون اضافه میکنن. بعنوان هارد اکسترنال باید استفاده کنیم ازشون