خانهاخبار
گوشی هوآوی پی 11 با طراحی بدون حاشیه چگونه خواهد بود؟

گوشی هوآوی پی 11 با طراحی بدون حاشیه چگونه خواهد بود؟

به‌تازگی ویدیوی مفهومی از گوشی پرچم‌دار P11 هوآوی منتشر شده است که طراحی احتمالی این مدل را با صفحه‌نمایش بدون حاشیه نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۵/۳۱

نزدیک به شش ماه از معرفی گوشی پرچم‌دار 2017 هوآوی پی 10 می‌گذارد و اکنون چشم‌ها به فبلت پرچم‌دار بدون حاشیه میت 10 و گوشی پرچم‌دار پی 11 هوآوی دوخته شده است. گوشی پرچم‏دار جدید هوآوی یعنی P11، به این زودی معرفی نخواهد شد؛ حداقل، امسال نباید منتظر آن باشید. با این‌حال به‌تازگی ویدیویی مفهومی جدیدی از پرچم‏دار 2018 هوآوی منتشر شده است که نشان می‌دهد P11 با طراحی بدون حاشیه چگونه به‎نظر خواهد رسید.

image

ویدیوی منتشر شده، هوآوی پی 11 را با بدنه‌ای تیتانیومی به نمایش می‌گذارد که قوی‌تر و سخت‌تر از آلومینیوم است. نسل جدید گوشی پرچم‌دار هوآوی با بدنه ضدآب عرضه خواهد شد؛ هم‎چنین از یک نمایشگر تمام صفحه (یا بدون حاشیه) با نسبت ابعاد 18 به 9 استفاده می‎کند. هیچ خبری از دکمه فیزیکی Home مانند نسل قبل یعنی P11 در پنل جلوی گوشی نیست و شرکت هوآوی سنسور اثرانگشت را به زیر شیشه نمایشگر منتقل کرده است.

در این ویدیوی مفهومی هم‌چنین پیش‌بینی شده است که شرکت هوآوی گوشی پرچم‌دار P11 را با نمایشگر Quad HD و یک پردازنده ده هسته‎ای عرضه خواهد کرد. البته در صورتی‌که P11 مانند نسل قبل با تراشه‌ به کار گرفته شده، روی فبلت پرچم‌دار 2017 هوآوی معرفی شود، خبری از پردازنده ده هسته‌ای نخواهد بود؛ با این‏حال هم‌چنان انتظار داریم پی 11 یکی از قدرت‌مندترین گوشی‌های پرچم‎دار به دلیل عملکرد پردازنده باشد.

image

هم‌چنین، سازنده این ویدیوی مفهومی یک دوربین دوگانه با دو سنسور 24 مگاپیکسلی را برای هوآوی پی 11 به تصویر کشیده است؛ هرچند احتمال صحت داشتن آن بسیار کم خواهد بود. به دلیل رزولوشن Quad HD نمایشگر اعلام شده است که هوآوی پی 11 با پشتیبانی از پلت‌فرم واقعیت مجازی Daydream گوگل عرضه خواهد شد و از درگاه یواس‌بی Type-C استفاده می‎کند. 128 گیگابایت حافظه، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع و سیستم‌عامل اندروید O (یا اندروید 8.0) از دیگر ویژگی‌های محتمل گوشی P11 هوآوی خواهد بود.

به هرحال، توجه داشته باشید که مشخصات و ویدیوی منتشر شده مربوط به نسخه «کانسپت» هوآوی پی 11 است و پرچم‌دار جدید هوآوی حداقل از نظر طراحی تفاوت چشمگیری با این ویدیو دارد. هرچند احتمال محقق شدن بخشی از مشخصات فاش شده مانند نمایشگر Quad HD و حذف سنسور اثرانگشت از حاشیه پایین نمایشگر چندان غیرمحتمل نیست. البته در حال‌حاضر شرکت هوآوی روی فبلت رده‌بالای میت 10 تمرکز کرده است؛ محصولی که براساس شایعات با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد و شرکت سازنده این مدل را اواخر مهر معرفی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۱/۸
خیلی هم دوست دارم ببینم کی وارد ایران میشه

علی

۱۳۹۶/۱۱/۸
با سلام
جی اس ام لطفا اطلاعاتی در مورد معرفی رسمی هواوی p11
و قیمتش رو اعلام کن باتشکر

sorush

۱۳۹۶/۱۰/۲۳
من به شخص عاشق هواوی هستم و این گوشی را خواهم گرفت امیدوارم شایعات درست باشد و گوشی هواوی بدون حاشیه و ... معرفی شود البته خداکند قیمت نسخه معمولی ان بیشتر از 3 میلیون نرود

رضا

۱۳۹۶/۹/۲۰
اوایل2018 یعنی 40روزدیگه میاد؟

amir

۱۳۹۶/۹/۴
واااوووو این دیگه چیه خیلی خشگله هواوی بزن که خریدارم به این میگن گوشی تمام .