خانهاخبار
آیا گوشی‌های هوشمند میزبان نسخه جدید بازی مهیج و پرطرفدار Tekken می‌شود؟

آیا گوشی‌های هوشمند میزبان نسخه جدید بازی مهیج و پرطرفدار Tekken می‌شود؟

پیش از این بازی‌های استراتژیک در بین علاقه‌مندان به بازی‌های تلفن همراه، جایگاه ویژه‌ای داشت. اما با ورود بازی‌هایی با تم مبارزه، باید دید کدام ژانر در آینده موفق‌تر خواهد بود.
۱۳۹۶/۵/۳۰

دهه شصتی‌ها قطعا از طرفداران پر و پا قرص بازی Tekken که از سری بازی‌های مهیج با تم مبارزه بوده‌اند. این بازی برای اولین بار در سال 1373 و برای کنسول پلی‌استیشن طراحی و رونمایی شد اما نسخه‌های بعدی آن در اختیار کنسول Xbox 360, Xbox One, Wii U و کامپیوترهای خانگی قرار گرفت.  سال 2015 نیزآخرین نسخه Tekken 7 به بازار آمد (که در تابستان امسال نیز به روز رسانی شده است). این بازی که به مدت دودهه رکورد پرطرفدارترین‌ بازی‌ ژانر فایتینگ را در دست داشت، به زودی در دسترس گیمرهای تلفن همراه قرار می‌گیرد.

image

طبق اظهارات شرکت توسعه‌دهنده Bandai Namco Entertainment در وبسایت AndroidHeadlines، نسخه اندروید و iOS این بازی ظرف چند روز آینده، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با این‌که تریلر این بازی برای کاربران کانادایی iOS به نمایش درآمده، هم‌اکنون، تنها ثبت‌نام اولیه برای دریافت این بازی در دسترس همگان قرار گرفته است. جالب است بدانید این شرکت برای پیش ثبت‌نام کنندگان، امتیازهای ویژه درون برنامه‌ای در نظر گرفته است. با افزایش ثبت‌نام کاربران، امکانات و جوایز درون‌بازی بیشتری تا زمان رونمایی، به این گیم اضافه ‌می‌شود. باید گفت که در زمان رونمایی، این بازی حرف زیادی برای گفتن با علاقه‌مندان دارد. به طور مثال، Tekken 7، مبارزان زیادی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، تاجایی که کاربران بتوانند در طول بازی بیش از 100 مبارز را آنلاک و برای هر مبارز شیوه مبارزه ویژه‌ای تعریف کنند. در حالت Story و مبارزه‌های آنلاین (درست شبیه Mortal Kombat X  و Injustice 2)، به گیمر اجازه داده می‌شود تا تیم‌های سه نفره تشکیل دهد و با حریف مبارزه کند.

جالب‌تراینکه در نسخه تلفن همراه، شخصیت جدیدی به نام Revenant بهStory Mode این بازی افزوده شده و Kazuya Mishima با تشکیل تیم 3 نفره، دشمن جدیدش را به مبارزه می‌طلبد. طبق شواهد، شرکت سازنده، در حالت Dojo، به گیمرها اجازه می‌دهد تا به صورت زنده و در فضاهای جذاب به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

گوشی‌ها و تبلت‌هایی با حداقل ظرفیت حافظه رم 1 گیگابایت و نسخه 4.4 اندروید، بستر مناسبی برای اجرای بازی فراهم می‌کنند. از آنجا که توسعه‌دهندگان زیادی در فکر رقابت با این ژاپنی با تجربه هستند، کاربران لذت یک بازی اکشن و مهیج را به صورت رایگان تجربه خواهند کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امین

۱۳۹۶/۵/۳۱
داخل اپ استور نیس از کجا دانلود کنم

Axel98111

۱۳۹۶/۵/۳۱
من چند روزی میشه این بازی را دانلود کردم .بازی جالبیه گرافیکشم خوبه.مبارزه هاش ۱ راند بیشتر نداره بعد از بازی هم بهت جایزه میده که یه الکی وقتت را میگیره.اما به شخصه من فقط نسخه تیکن ۵ را بیشتر دوست داشتم از همه نطر عالی بود حتی از تیکن ۶ و ۷

mohammad.sh

۱۳۹۶/۵/۳۰
آخ جووون ?

وحید

۱۳۹۶/۵/۳۰
یادش بخیر چه بازی بود