خانهاخبار
اولین گوشی کاملا بدون حاشیه دنیا، Xiamoi Mi Mix 2

اولین گوشی کاملا بدون حاشیه دنیا، Xiamoi Mi Mix 2

کمپانی شیائومی از اولین ایده‌ پردازان صفحه‌نمایش بدون حاشیه است. تصاویر رندر شده تازه از گوشی Mi Mix 2 این سازنده نشان می‌دهد که احتمالا به‌زودی با بی‌حاشیه‌ترین گوشی دنیا مواجه خواهیم شد
۱۳۹۶/۵/۲۹

اگر بخواهیم به تنها یک ترند محبوب امسال در زمینه طراحی ظاهری گوشی‌های هوشمند اشاره کنیم، قطعا از صفحه‌نمایش بدون حاشیه نام می‌بریم. اغلب گوشی‌های محبوب و پرطرفدار امسال از این طراحی بهره می‌برند. LG G6 و Samsung Galaxy S8 بارزترین نمونه‌های این طراحی هستند که در حال حاضر در دسترس همه کاربران قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود سایر گوشی‌های نامی امسال که قرار است تا آخر 2017 معرفی شوند ازجمله iPhone 8، Galaxy Note 8 و LG V30 هم همین روال را ادامه دهند؛ اما تصاویر رندر شده تازه‌ای از گوشی شیائومی Mi Mix 2 امروز منتشر شده که حدس می‌زنیم هیچ‌کدام از این گوشی‌ها رقیب شایسته‌ای برای آن نخواهند بود.

فیلیپ استارک گرافیست، امروز تصاویر رندر شده‌ای از کانسپت Xiaomi Mi Mix 2 منتشر کرده که ضخامت آن را هم به طرز غیرممکنی باریک نشان می‌دهد. این تصویر واقعا شگفت‌انگیز است اما ضخامتی که از Mi Mix 2 مشاهده می‌کنیم، اصلا در اندازه یک گوشی هوشمند نیست. چند ساعت بعد هم بنجامین جسکین، فاش کننده معروف، تصویر رندر شده دیگری از گوشی مذکور منتشر کرد که زیبایی طراحی آن را بیش‌ازپیش به نمایش می‌گذاشت.

در تصویر رندر شده گوشی Xiaomi Mi Mix 2 هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود. این طراحی کاملا نوین به نظر می‌رسد و هنوز در هیچ گوشی دیگری استفاده نشده است. اگر خاطرتان باشد، کمپانی شیائومی در اوایل سال 2017 هم تصاویر کانسپت گوشی Mi Mix را با طراحی تقریبا بدون حاشیه منتشر کرد و همین اقدام باعث شکل گرفتن طراحی بدون حاشیه به شکل موجود شد. شیائومی حالا با طراحی کاملا بدون حاشیه در گوشی Mi Mix 2، ترند طراحی بدون حاشیه را وارد مرحله تازه و پیشرفته‌تری کرده و حدس می‌زنیم که قادر است به این کانسپت، رنگ واقعیت ببخشد.

همان‌طور که گفتیم، سال شگفت‌انگیزی را در دنیای موبایل می‌گذرانیم و حاشیه‌های صفحه در حال ناپدید شدن هستند. شیائومی هم ظاهرا پرچم‌دار ایده پردازی و ایجاد چنین تغییراتیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

علی

۱۳۹۹/۹/۱۲
شما اونموقعه ها نمی دونستید شیائومی قراره سوم جهان بشه حیف که ساده بودید ولی الان تازه فهمیدین شیائومی عجب اعجوبه ای بوده ، پرفروش ترین گوشی های سه ماه آخر سال 2020 : رتبه1 سامسونگ ـ رتبه 2 : هواوی ـ رتبه 3 : شیائومی ـ رتبه 4 : اپل !!!!!

reza

۱۳۹۶/۵/۳۱
طراحیش که خیلی خوبه ولی اگه بتونه جنس بدنه رو نسبت به نسل قبلی مقاوم تر کنه عالی میشه.

alias

۱۳۹۶/۵/۲۹
عالیه واقعا عالیه
برند های چینی خیلی پیشرفت کردن و واقعا الان حرف زیادی برای گفتن دارن

reza

۱۳۹۶/۵/۲۹
دفعه قبل هم همه تعجب کردن که چقدر بی حاشیه ولی بعد که اومد دیدیم تصاویر تبلیغاتی کمی اغراق آمیزه

مهران

۱۳۹۶/۵/۲۹
آشغال چینی . کسی اگه قرار گوشی بخره مث مَرد بره یه چیز درس حسابی بگیره نه این کع حتی اسمشم چِرته