خانهاخبار
انتشار تصاویر جدید منسوب به نسخه ویژه «ایکس‌باکس وان ایکس» موسوم به «نسخه پروژه اسکورپیو»

انتشار تصاویر جدید منسوب به نسخه ویژه «ایکس‌باکس وان ایکس» موسوم به «نسخه پروژه اسکورپیو»

طبق تصاویر جدید، نسخه خاصی از ایکس‌باکس وان ایکس در تعداد محدود تحت عنوان «نسخه پروژه اسکورپیو» عرضه خواهدشد.
۱۳۹۶/۵/۲۸
image

تا آغاز نمایشگاه سالانه «گیمزکام» آلمان تنها چند روز باقی مانده است و انتظار می‌رود مایکروسافت در خلال همین رویداد، پیش‌‌فروش جدیدترین کنسول خود، «ایکس‌باکس وان ایکس» را آغاز کند. اینک سه روز مانده تا برگزاری نمایشگاه، تصاویر جدیدی منسوب به این کنسول در دو سایت خرده‌فروشی آلمانی منتشر شده است که اگر درست باشد شکل و اندازه آن را واضح‌تر از پیش نشان‌مان می‌دهد.

تازه‌ترین کنسول مایکروسافت تا پیش از رونمایی رسمی از آن، پروژه اسکورپیو خوانده می‌شد که نهایتا پس از رونمایی، «ایکس‌باکس وان ایکس» نام گرفت. با این حال، طبق آنچه از تصاویر برمی‌آید، مایکروسافت ترجیح داده است نخستین مجموعه از ایکس‌باکس‌های جدید خود را تحت عنوان «نسخه پروژه اسکورپیو» یا Project Scorpio Edition عرضه کند.  

image

استفاده مایکروسافت از این شیوه، مسبوق به سابقه است. ردموندی‌ها قبلا نیز هنگام عرضه ایکس‌باکس وان اصلی، نسخه ویژه‌ای از آن را با عنوان Day One edition عرضه کردند که همراه اقلامی همچون کینکت، هدست و کنترلری با طرح خاص به فروش می‌رسید.    

تفاوت‌های فعلی نسخه اسکورپیو با نسخه استاندارد، تنها در برخی ویژگی‌های ظاهری است. از جمله می‌توان به دسته بازی تمام‌مشگی و نیز بدنه کنسول اشاره کرد که در آن از بافت زبر استفاده شده و عبارت پروژه اسکورپیو روی هر دو نقش بسته است. البته با آغاز به کار نمایشگاه گیمزکام و اطلاع‌رسانی رسمی مایکروسافت تفاوت‌های احتمالی موجود، صریحا اعلام خواهدشد.   

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

پیام

۱۳۹۶/۵/۳۰
بهتر از پی اس فور این تا دو سال دیگه جوابگک اکثر گیمرهای حرفه ایه و فکر نکنم در آینده حتی پی اس فایو هم حریفش بشه

سجاد

۱۳۹۶/۵/۲۹
بهتر از ps4 pro نیست زنده باد سونی

پیام

۱۳۹۶/۵/۲۸
زنده باد مایکروسافت با عرضه به موقع بهترین کنسول جهان