خانهمقاله‌ها
آموزش استفاده از برخی ویژگی‌های رابط کاربری Huawei Y7 Prime

آموزش استفاده از برخی ویژگی‌های رابط کاربری Huawei Y7 Prime

در این ویدئو در مورد برخی از ویژگی‌های رابط کاربری وای 7 پرایم با شما صحبت می‌کنیم و نحوه استفاده از آنها را به صورت گام به گام برای شما شرح می‌دهیم.
۱۳۹۶/۵/۲۸

رابط کاربری اختصاصی هر یک از گوشی‌های اندرویدی از تنظیمات و ویژگی‌هایی برخورداند که ممکن است در گوشی‌ سایر برندها نتوانید نظیر آنها را پیدا کنید.

رابط کاربری EMUI 5.1 گوشی Y7 Prime هوآوی یکی از ساده‌ترین رابط‌های کاربری اندروید است که در عین سادگی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

رابط کاربری EMUI در نسخه 5.1 بسیار سریع‌تر شده است و هوشمندانه عمل می‌کند. این نسخه همچنین ویژگی‌های جدید و به‌روز شده‌ای با خود به Y7 Prime آورده است که ممکن است از چشم شما پنهان مانده باشند.

در این ویدئو نگاهی به برخی از ویژگی‌های رابط کاربری Huawei Y7 Prime می‌اندازیم و نحوه استفاده از ویژگی‌های آن را به شما آموزش می‌دهیم.

 

image

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ali

۱۳۹۹/۳/۲۵
در گوشی y7 prime 2017 برای پیامک ها یک آپشن خوبی داشت که بعد از ارسال پیامک تا 6 ثانیه اگر روی متن پیامک دابل کلیک میشد ... پیامک ارسال نمیشد. ولی در مدل 2019 این گوشی این قابلیت نیست فکنم... کسی از دوستان میدونه در مدل 2019 وجود داره یا نه؟ همین طور اپ دیگری این کار میکنه؟

سردار

۱۳۹۷/۱۱/۳
با سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید چه گونه میتوانم با گوشی به پرینتر وصل شوم و چاپ متن کنم

Erfan

۱۳۹۷/۲/۳۱
سلام
اموزش خوبی بود
فقط کاش قابلیت های دیگرو مثل حال تک دستی یا منو شناور و حتی قابلیت های هندس فریش که یکیش جست و جو با صداست که فارسی رو هم پشتیبانی میکنه

Arvin

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
من ۵ ماهه این گوشی رو خریدم واققعا گوشی بسیار خوبی نسبت به قیمتش هست. مخصوصا باتریش که خیلی دوام میاره. بخزید پشیمون نمیشین

Mohammad

۱۳۹۶/۵/۳۱
سلام دوست عزیز شما کمی دقت کنین این گوشی خیلی بهتر و فراتر از گوشی هایر مدنظر شماست و از نظر قیمت خیلی مقروم به صرفه تره