خانهاخبار
HMD رسما تأیید کرد؛ عرضه نوکیا 9 با صفحه‌نمایش بزرگ‎تر از نوکیا 8

HMD رسما تأیید کرد؛ عرضه نوکیا 9 با صفحه‌نمایش بزرگ‎تر از نوکیا 8

نوکیا به رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند بازگشته است؛ نوکیا 8 در حال‌حاضر، قدرت‌مندترین گوشی اندرویدی ساخت این سازنده فنلاندی به شمار می‌رود. با این‎حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت HMD پرچم‏دار دیگری در دست توسعه دارد که با صفحه‌نمایش بزرگ‎تر از نوکیا 8 عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۲۸

مدیر بازاریابی جهانی HMD، نیل بردلی در مصاحبه با یک نشریه روسی، اخیراً اعلام کرده است که نوکیا با سامسونگ یا اپل رقابت نمی‌کند؛ در واقع هدف از عرضه محصولات جدید اندرویدی با برند نوکیا، «تمرکز روی قابلیت‌هایی است که برای کاربران، بهتر خواهد بود». در ادامه، نیل بردلی اعلام کرد که عدم پیروی نوکیا از رقبای خود در بازار گوشی‎های هوشمند و توجه به خواسته‎های کاربران و مصرف‌کنندگان، یک تفاوت بسیار بزرگ نوکیا با رقبای خود است که این شرکت را متمایز می‏‌کند.

image

مدیر بازاریابی جهانی HMD در واکنش به اینکه چرا نوکیا 8 با نمایشگر بدون حاشیه عرضه نشده، آن‌ هم در شرایطی که حذف حاشیه‌های اضافی مورد توجه سازندگان و هم‏چنین، کاربران قرار گرفته است؛ اعلام کرد که طراحی نوکیا 8 نتیجه تعامل توسعه‎دهندگان و مصرف‌کنندگان بوده است. بازخورد رضایت‌بخشی از که سوی کاربران به‌دست آمده، نشان می‌دهد که کاربران از طراحی نوکیا 8 و نمایشگر آن رضایت دارند.

نوکیا 8 به نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن Quad HD مجهز شده است و از چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌گیرد تا قدرت پردازشی نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار امسال داشته باشد؛ هرچند، محصولاتی مانند OnePlus 5 پیش‏تر معرفی شده است که با قیمت کم‌تر، مشخصات‌فنی مشابهی یا حتی بهتر در مقایسه با نوکیا 8 ارائه می‎دهد.

مقامات رسمی HMD در ادامه، به عرضه گوشی‏ جدیدی با نمایشگری بزرگ‌تر از پرچم‏دار فعلی نوکیا یعنی Nokia 8 اشاره کردند. گمان می‌رود این محصول، همان نوکیا 9 باشد که در شایعات گذشته به عرضه آن با نمایشگر 5.5 تا 5.7 اینچی اشاره شده بود؛ در این صورت، ممکن است تغییراتی مانند نمایشگر بدون حاشیه که مدنظر کاربران است، در گوشی جدید نوکیا 9 اعمال شود. مقامات HMD در رابطه با توضیح پیرامون قابلیت‌های گوشی جدید نوکیا اعلام کرده‌اند که هدف از عرضه این محصول، تأمین نیازهای مختلف کاربران است.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که نوکیا 9 چه زمانی معرفی خواهد شد؛ با این‌حال، ممکن است عرضه این محصول تا اواخر امسال به طول بیانجامد و حتی، شاید اوایل سال آینده گوشی پرچم‏دار جدید HMD Global راهی بازار شود. به هرحال، فعلاً بهترین گوشی نوکیا، محصول جدید این شرکت یعنی Nokia 8 است که اوایل ماه سپتامبر (دهه دوم شهریور) با قیمت 599 یورو عرضه خواهد شد و اگر به برند «نوکیا» علاقه‌مند هستید، این محصول شاید بهترین انتخاب از میان گوشی‌های اندرویدی نوکیا باشد که پیش‌تر به تعدادی محصول میان‏‌رده مانند نوکیا 6 و نوکیا 5 محدود شده بود. البته، HMD تمایلی به عرضه سریع گوشی پرچم‏دار جدیدش در ایالات متحده ندارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۶/۱
هنگ تی سی هیچکدومشون رو نداره نه قیافه نه صفحه نمایش خوب نه کیفیت ساخت خوب نه باتری خوب .کلا هیچی ه

Keyhan

۱۳۹۶/۵/۲۸
موضوع کم کردن حاشیه صفحه نمایش تبدیل شده به موضوعی که فعالان عرصه تبلیغات دارن سمتو سوی ذهن کاربرانو به سمتش هدایت میکنن و این ویژگی رو تبدیل به یک ضرورت جهت برتری گوشی کردن در حالی که حذف کردن حاشیه ها طراحی اصیل برند هارو از بین میبره و همه گوشی ها شکل هم میشن‌. همین طور ویژگی کاربردی نیست و بیشتر جنبه تزیینی داره و ممکنه در برابر ضربه امنیت گوشی رو خیلی کمتر بکنه
بهتره کاربرا به جای توجه به ابعاد ملاکشون صفحه نمایش با کیفیت ، کیفیت ساخت و ویژگی های کاربردی مثل دوربین با کیفیت صدای با کیفیت و یا تکنولوژی های جدید مانند ضبط صدای سه بعدی باشه

Omar.M

۱۳۹۶/۵/۲۸
وان پلاس ۵ از کجا بهتر از نوکیا ۸ هست؟! سیستم واتر کولینگ حرفه ای جهت خنک سازی پردازنده که در نوکیا ۸ هست در هیچ پرچم داری نیست و دوربین حرفه ای زایس نوکیا با قابلیت ضبط صدا ۳۶۰ درجه و صحفه نمایش کواد اچ دی نوکیا کجا و کیفیت دوربین و صفحه نمایش وان پلاس کجا?
نوکیا ۸ از هر لحاظ یه سر و گردن قوی تر از وان پلاس ۵ هست???