خانهاخبار
تبلت (2017) Galaxy Tab A 8.0 از TENAA مجوز ساخت دریافت کرد

تبلت (2017) Galaxy Tab A 8.0 از TENAA مجوز ساخت دریافت کرد

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد یک تبلت ارزان به نام Galaxy Tab A (2017) را وارد بازار کند. احتمالا باید تا بعد از عرضه Galaxy Note 8 منتظر اخبار تازه از این دستگاه میان رده باشیم
۱۳۹۶/۵/۲۷

یک تبلت تازه سامسونگ به نام Galaxy tab A (2017) از TENAA، رگولاتوری چین، مجوز ساخت دریافت کرده و ظاهرا به‌زودی وارد مرحله ساخت می‌شود. البته با عرضه گوشی‌های هوشمندی که صفحه‌نمایش بزرگی هم دارند، استقبال کاربران از تبلت‌ها بسیار کمتر شده اما سازندگانی مانند سامسونگ همچنان به روند تولید و عرضه این دستگاه‌های هوشمند مشغول هستند. درواقع سامسونگ تابه‌حال تبلت‌های متعددی برای کاربران با بودجه‌های متفاوت عرضه کرده و قصد دارد همین روال را ادامه دهد. با توجه به این موضوع که این تبلت تازه مور تائید TENAA قرار گرفته، احتمالا باید به‌زودی شاهد ورودش به بازار هم باشیم.

image

صفحه انتشار مجوز این تبلت، تنها تصویر پنل جلو و شناسه SM-T385C را از آن به نمایش می‌گذارد. دستگاهی با شناسه SM-T385 هم چندی پیش از FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا، مجوز ساخت دریافت کرد و به نظر می‌رسد که SM-T385C نسخه مخصوص بازار چین آن باشد. برخی از مشخصات فنی این تبلت چندی پیش در فضای وب لو رفته بود و ادعا می‌کرد که Galaxy Tab A (2017) قرار است به‌عنوان یک تبلت میان رده و ارزان وارد بازار شود. انتظار می‌رود که این تبلت صفحه‌نمایش 8 اینچی با وضوح تصویر 1200 در 800، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 427 با CPU 4 هسته‌ای و قدرت فرکانس 1.4 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که دوربین اصلی و حسگر سلفی آن به ترتیب 8 مگا پیکسلی و 5 مگا پیکسلی خواهند بود.

این مشخصات فنی معمولی به‌خوبی نشان می‌دهند که Galaxy Tab A (2017) احتمالا یک تبلت میان رده سطح پایین بوده و مناسب افرادی است که می‌خواهند با صرف هزینه‌ای اندک، یکی از تبلت‌های سامسونگ را تهیه کنند. از طرفی، سیستم‌عامل پیش‌فرض این تبلت اندروید نوقا نسخه 7.0 خواهد بود تا تجربه کاربری مناسب و به‌روزی برای کاربرانش فراهم کند. این‌ها تمام اطلاعاتی است که فعلا از Galaxy Tab A (2017) در دسترس داریم اما به نظر می‌رسد که با دریافت مجوز از TENAA و FCC، معرفی و عرضه‌اش نزدیک باشد. به همین خاطر ممکن است به‌زودی اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن به بیرون درز کند. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ در حال‌ حاضر به‌سختی مشغول آماده‌سازی معرفی تازه‌ترین پرچم‌دارش یعنی Galaxy Note 8 است. این فبلت تازه قرار است چهارشنبه هفته آینده 23 اوت (1 شهریور) رسما معرفی شود. حدس می‌زنیم که این گوشی احتمالا از ماه آینده به عرضه برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)