خانهاخبار
نسخه وب اپلیکیشن Google Allo منتشر شد

نسخه وب اپلیکیشن Google Allo منتشر شد

کمپانی گوگل به تازگی نسخه وب اپلیکیشن Google Allo را در دسترس کاربران قرار داده است.
۱۳۹۶/۵/۲۶

سرانجام اپلیکیشن Google Allo نیز همانند تمامی پیام‌رسان‌های کمپانی گوگل، امروز رسما نسخه وب خود را دریافت کرد. حدودا یک سال از عمر سرویس Google Allo می‌گذرد و نسخه وب ازجمله قابلیت‌هایی است که کاربران زیادی خواهان آن بودند و هنوز مشخص نیست که گوگل چرا این‌همه مدت برای عرضه نسخه وب تعلل به خرج داده است. اما به‌هرحال، اکنون نسخه وب Google Allo در دسترس است.

image

البته استفاده از نسخه وب Google Allo فقط برای کاربران اندروید امکان‌پذیر است. دلیل آن نیز این است که اپلیکیشن Allo در گوشی شما باید با کلاینت وب جفت‌سازی شود تا قابلیت اجرا داشته باشد و این کار باید از طریق اسکن کردن یک کد QR انجام شود. اپلیکیشن واتس اپ نیز از چنین روشی برای جفت‌سازی اپلیکیشن خود با نسخه وب استفاده می‌کند. البته بهتر آن بود که گوگل اگر بنا بر تقلید داشت، به سراغ مسنجر فیس‌بوک برود. زیرا در این مسنجر، هیچ نیازی به جفت سازی وجود ندارد و نسخه وب کاملا مستقل است.

image

بعد از بازکردن نسخه وب Google Allo، باید کد QR همانند آنچه در تصویر بالا می‌بینید را در گوشی اندرویدی خود اسکن کنید. به گفته گوگل، پشتیبانی آیفون نیز به‌زودی اضافه خواهد شد. البته نکته دیگری که باید بدانید نیز این است که نسخه وب Allo فقط در مرورگر گوگل کروم کار می‌کند و اگر برای مدتی گوشی شما خاموش باشد و ارتباط آن با اینترنت قطع شود، دیگر قادر به استفاده از نسخه وب Google Allo نیستید!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)