خانهاخبار
تیونینگ ب ام و سری 5 توسط AC اشنایتزر

تیونینگ ب ام و سری 5 توسط AC اشنایتزر

تیونر مشهور، AC اشنایتزر، کیت تقویتی جذابی را برای ب ام و سری 5 در نظر گرفته است.
۱۳۹۶/۵/۲۵

تیونر مشهور، AC اشنایتزر، که به شکل تخصصی به تقویت محصولات کمپانی ب ام و می‌پردازد، این بار به سراغ سری 5 مدل 2018 رفته و هر دو نسخه سدان و واگن را دستخوش تغییران قرار داده است. این مدل، به تازگی وارد بازار شده و زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد به همین دلیل AC اشنایتزر هنوز همه نسخه‌ها را به صورت آماده برای تقویت در اختیار ندارد.

image

این کمپانی در حال حاضر، تقویت‌ها را برای دو موتور عرضه می‌کند. به لطف تغییرات اعمال شده، سری 540i که از موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر خطی با 340 اسب بخار در حالت عادی بهره می‌برد، اکنون قادر است 400 اسب بخار قدرت تولید کند. برای علاقه‌مندان به موتورهای دیزلی هم نسخه 530d با موتور دیزلی 3.0 لیتری 6 سیلندر در نظر گرفته شده که در حالت استاندارد، 265 اسب بخار قدرت دارد و پس از تغییرات، این قدرت به 315 اسب بخار می‌رسد. AC اشنایتزر قول داده تا مدل‌های دیگری چون M550i، 530i و 520d را هم با کیت‌های تقویتی عرضه کند.

image

این تیونر، سیستم‌های اگزوز جدیدی را هم برای محصولاتش در نظر گرفته که صدای بهتری تولید می‌کنند. این اگزوزها با سراگزوزهای فولادی، کروم و یا مشکی قابل انتخاب هستند.

image

اما در کنار تغییرات پیشرانه، این تیونر از ظاهر خودرو هم غافل نشده است. ارتفاع خودرو در جلو 25 میلی متر و در عقب 20 میلی متر کاهش یافته است. AC اشنایتزر همچنین طیف گسترده‌ای از قطعات بدنه را برای سری 5 در دسترس قرار داده. مدل‌های با پکیج M-Technik در بخش‌های مختلفی تغییر داده می‌شوند تا ظاهر مهاجم‌تر و خشن‌تری داشته باشند. از جمله این قطعات می‌توانیم به اسپویلر جلو جدید، اسپلیتر، رکاب‌های جانبی، و دیفیوزر اشاره کنیم. همچنین در نسخه سدان اسپویلر سقف و باله عقب عرضه می‌شود. البته مشتریان نسخه واگن هم می‌توانند اسپویلر را سفارش دهند. برای هرچه بهتر شدن ظاهر خودرو، روکش آینه‌ها از جنس کربن هستند.

image

AC اشنایتزر دستی هم بر داخل کابین کشیده و تریم آلومینیومی برای پدال‌ها و مخمل را برای کف خودرو عرضه کرده است.

اگر شما از علاقه مندان سری 5 هستید و ترجیح می‌دهید که یک خودروی قدرتمند از سوی کارخانه را خریداری کنید، ارزش این را دارد که تا معرفی و عرضه M5 صبر نمایید. ب ام و احتمالا این خودرو را تا چند هفته دیگر معرفی خواهد کرد. بر اساس شایعات، این مدل از موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر بای توربو بهره می‌برد که 600 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و انتقال قدرت هم به دو شکل چهار چرخ متحرک و یا دیفرانسیل عقب امکان پذیر است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۶/۵/۲۵
AC اشنایتزر اگه واقعا کار بلده بیاد تیبا یا اون یارو کوییک رو به صورته تخصصی تیونیگ کنه.

یوسف

۱۳۹۶/۵/۲۵
اوه چه عالی حتما صبر میکنم یکیشو بخرم، آخر داداش من اخبار پژو و پراید بذار که چه قابلیت جدیدی اضافه شده وگرنه بی ام و که کل فامیل ما هم جمع بشن نمیتونن بخرن