خانهاخبار
احتمال معرفی ZenFone 4 Pro با 6 گیگابایت رم و اسنپ‌دراگون 835

احتمال معرفی ZenFone 4 Pro با 6 گیگابایت رم و اسنپ‌دراگون 835

ایسوس می‌خواهد تا آخر سال 2017 چند نسخه از سری ZenFone 4 معرفی کند. اطلاعات تازه‌ای درباره ZenFone 4 Pro به دستمان رسیده که احتمالا به نسخه مخصوص آمریکا مربوط می‌شود.
۱۳۹۶/۵/۲۳

جزئیات تازه‌ای درباره مشخصات فنی گوشی ZenFone 4 Pro ایسوس لو رفته که نشان می‌دهد این گوشی احتمالا به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. همچنین شایعه شده ZenFone 4 Pro صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED با وضوح تصویر فول اچ‌دی خواهد داشت. اغلب کاربران انتظار دارند که گوشی مذکور، پرچم‌دار ایسوس از سری ZenFone 4 و با رزولوشن کواد اچ‌دی باشد و حالا صفحه‌نمایشی با وضوح تصویر فول اچ‌ای احتمالا همه آن‌ها را ناامید خواهد کرد.

image

همان‌طور که گفتیم، این گوشی 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و انتظار می‌رود که از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی کند. همچنین شایعه شده که ایسوس یک باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر برای ZenFone 4 Pro درنظر گرفته تا تمام روز را دوام بیاورد. این گوشی از بلوتوث نسخه 4.2، NFC, Wi-Fi 802.11ac و اندروید نوقا نسخه 7.1 پشتیبانی می‌کند و ضخامت آن در حدود 7.6 میلی‌متر است. کمپانی ایسوس چندی پیش به‌صورت تصادفی چند گوشی از جمله ZenFone 4 Selfie, ZenFone 4 Selfie Pro و ZenFone 4 Max را در وب‌سایت رسمی‌اش لو داد. در مشخصات این گوشی‌ها شاهد بودیم که همه آن‌ها به سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1 مجهز می‌شوند و منطقی به‌نظر می‌رسد که ZenFone 4 Pro هم از همین نسخه بهره گیرد.

ذکر این نکته هم لازم است که این مشخصات برای نسخه آمریکایی ZenFone 4 Pro شایعه شده‌اند. این شایعه‌ها منطقی به‌نظر می‌رسند چراکه اغلب پرچم‌داران 2017 با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 در آمریکا به عرضه رسیدند. همچنین ممکن است نسخه مخصوص سایر نقاط جهان این گوشی، به پردازنده دیگری مجهز شود. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی در چه تاریخی و با چه قیمتی وارد بازار می‌شود اما امیدواریم کمپانی ایسوس آن را هم هم‌زمان با سایر مدل‌ها، معرفی کند. گفته می‌شود که گوشی ZenFone 4 قرار است 399 یورو قیمت‌گذاری شود. هرچند این مشخصات برای نسخه آمریکایی ZenFone 4 Pro شایعه شده، نسخه Pro قطعا از نسخه معمولی ZenFone 4 در حدود 50 تا 100 یورو، گران‍‌تر خواهد بود. همچنین هنوز نمی‌دانیم که ZenFone 4 Pro قرار است در چه رنگ‌هایی عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۲۳
خیلی عالیه این تلفن همراه احتمالی و در راه Asus و باید زودتر معرفی و به بازار عرضه بشه ، دیگه کم کم داریم میریم به سمت سال2018 و در نتیجه تلفن همراه هایی بهینه تر با چیپست پردازنده های بهینه و سرعتی تر و...
???
امیدوارم در سال 2018 تلفن همراهی از این بهتر با چیپست پردازنده جدیدتر و سریع تر و بهینه تر را ببینم از طرف Asus
??
امیدوارم مجدد intel به بازار پردازنده موبایلی برگرده و پردازنده موبایلی intel را در تلفن همراه های Asus و حتی دیگر تلفن همراه های دیگر شرکت ها ببینم ، جا داره مجدد یادی هم کنم از tegra شاهکار Nvidia و بگم که امیدوارم مجدد در تلفن همراه ببینمش
???
Amen