خانهاخبار
فقط 11 درصد از مشتریان تمایل به پرداخت 1000 دلار یا بیشتر برای آیفون جدید دارند!

فقط 11 درصد از مشتریان تمایل به پرداخت 1000 دلار یا بیشتر برای آیفون جدید دارند!

بانک Barclays انگلستان در جدیدترین پیش‌بینی خود در مورد آیفون‌های جدید اعلام کرده است که فقط 11 درصد از مشتریان ممکن است مبلغ 1000 دلار یا بیشتر را برای این محصولات بپردازند.
۱۳۹۶/۵/۲۲

روز به روز به زمان معرفی فرزند یا فرزندان جدید خانواده آیفون‌های اپل نزدیک می‌شویم و به‌موازات آن نیز شایعات در مورد این محصولات به اوج خود رسیده‌اند. در جدیدترین مورد، بانک Barclays اعلام کرده است که قیمت آیفون‌های جدید ممکن است چنان بالا باشد که مشتریان را فراری دهد!

image

پیش‌تر خبرهایی مبنی بر قیمت 1000 الی 1200 دلار برای آیفون 8 در رسانه‌ها منتشر شده بود. مطالعات بانک Barclays نیز نشان می‌دهد که فقط 11 درصد از مشتریان ممکن است پذیرای پرداخت این مبلغ یا بیشتر بصورت نقدی برای محصولات جدید اپل باشند. در میان دارندگان فعلی گوشی‌های آیفون این 11 درصد به 18 درصد افزایش پیدا می‌کند.

البته تاکنون نظرسنجی‌های زیادی با نتایجی کاملا متفاوت در مورد آیفون 8 انجام شده است. برای مثال، به گفته یکی از این نظرسنجی‌ها، بسیاری از کاربران حاضر هستند تا در یک بازه 12 ماهه، مبلغ 48.50 دلار را برای تصاحب آیفون بپردازند. بدین معنی که برنامه ارتقا آیفون نیازمند کاربرانی است که بتوانند به‌صورت ماهیانه و در 12 ماه، مبلغ لازم برای خرید یک آیفون را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند. با توجه به قیمت بالای احتمالی آیفون 8، گزینه خرید اقساطی می‌تواند بهترین گزینه پیش‌روی کسانی باشد که می‌خواهند از آیفون‌های جدید اپل بهره‌مند شوند.

حداقل در سال 2017، ویژگی‌هایی مانند نمایشگر OLED، لبه به لبه بودن صفحه‌نمایش و حسگرهای تشخیص چهره به‌صورت اختصاصی برای آیفون 8 در نظر گرفته خواهند شد. هفته پیش نیز Ming-Chi Kuo، تحلیل‌گر معروف KGI، اعلام کرد که فقط 2 تا 4 میلیون آیفون برای عرضه اولیه در نظر گرفته‌شده‌اند و این ممکن است کسانی را که منتظر آیفون 7 اس و 7 اس پلاس هستند را ناامید کند.

در نتایج تحقیق بانک Barclays همچنین مشخص شده بود که 85 درصد از پاسخ‌دهندگان مشکلی با پرداخت مبلغی بیش از 1000 دلار برای آیفون‌های جدید ندارند. البته این تمایل برای پرداخت چنین مبلغی شاید از همان امکان فروش اقساطی آیفون توسط اپراتورها ناشی می‌شود. نظر شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۳
داداش اشتباه گرفتی من فن الجیم نه مثل بعضی بچه دبستانی ها مثل آقای س که یه گوشی سامهنگ جی 7 دستش گرفته فکر می کنه همه گوشیا مثل سامهنگ درجه 200 و لهه

سامان

۱۳۹۶/۵/۲۲
نمیدونم اونای که میگن سامهنگ منظورشون چیه؟؟ اصلا سامسونگ دسشون گرفتن؟ پایین ردشون هم هنگ نمیکنه .
ایفن هشت زیباس به نظرم .تنها ایفنی هستش که دوس دارم بگیرم

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
سیب گاز زده خراب در برابر نوت۸هیچی نیست.صفحه نمایشش رو که از سامسونگ گدایی کرد

Pj

۱۳۹۶/۵/۲۲
تجربه استفاده از ایپد پرو خیلی نا امید کننده بود هنوز شک دارم ایا برای گوشی به ایفون کوچ کنم یا نه از نظر سحت افزاری خیلی سره ولی از نظر نرم افزاری خیلی عقبه و ابتدایی

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
این ۴۰۰دلار می ارزه بعد پرچمدار کذایی ال جی ۷۰۰ دلار می ارزه ؟خخخخخ رو که نیست.نوت۸ که ارزشمند ترین و بهترین گوشیه بعدش ایفون۸.v30 هم در رده ۱۰ به بعد قرار میگیره