خانهاخبار
گلکسی نوت 8 با شش گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 در تست گیک‌بنچ

گلکسی نوت 8 با شش گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 در تست گیک‌بنچ

یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-N950F در آزمون Geekbench فاش شده است و گمان می‌رود این دستگاه، همان گلکسی نوت 8 افسانه‌‍‏ای باشید که در طی چند هفته گذشته، جزئیات زیادی را پیرامون آن شنیده‏‌ایم.
۱۳۹۶/۵/۲۲

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ، به‌تازگی در آزمون Geekbench فاش شده است و با توجه به حرف F در نام‏گذاری آن (SM-N950F) به‏‌نظر می‌رسد که مدل فاش شده به صورت اختصاصی برای بازار اروپا و تعدادی از بازارهای دیگر، طراحی شده است. به این مدل، تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ با هشت هسته پردازشی به فبلت گلکسی نوت 8 قدرت می‌دهد.

image

فرکانس هسته‏‌های پردازشی چیپ‏ست اگزینوس 8895 سامسونگ در گوشی فاش شده، حداکثر روی 1.69 گیگاهرتز تنظیم شده است؛ به‌‏نظر می‎رسد از آنجایی‌که دستگاه زیر بار فشار پردازشی زیادی نبوده، فرکانس خوشه متشکل از هسته‌های پردازشی کم‎مصرف در Geekbench به ثبت رسیده است. شرکت سامسونگ از همین چیپ روی گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز استفاده کرده است که خوشه قدرت‏مند آن با چهار هسته پردازشی، فرکانسی معادل 2.3 گیگاهرتز و خوشه ضعیف‏تر آن با چهاره هسته پردازشی کم‎مصرف، فرکانسی معادل 1.7 گیگاهرتز دارد.

از دیگر اطلاعاتی که برای فبلت گلکسی نوت 8 به‌‏دست آمده است، می‌توان به عرضه این فبلت رده‎بالا با سیستم‌‏عامل اندروید نوقا 7.1.1 اشاره کرد که با رابط‏کاربری سامسونگ شخصی سازی شده است. همچنین، مدل فاش شده از گلکسی نوت 8 در آزمون گیک‏بنچ با شماره مدل SM-N950F به این موضوع اشاره دارد که فبلت جدید سامسونگ با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد که با شایعات پیشین پیرامون این مدل هم‎خوانی دارد.

image

نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 برای بازار ایالات متحده، احتمالاً به چیپ‎ست ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود؛ در سایر مشخصات، انتظار می‌رود نسخه جهانی و آمریکایی گلکسی نوت 8 مشابه باشد. شایعه شده بود که شرکت سامسونگ، مدل پایه گلکسی نوت 8 را با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ارائه خواهد داد؛ هرچند، شایعاتی مبنی بر عرضه مدل‏‎های قدرت‎مندتر آن نیز وجود دارد.

به‌روزرسانی: 

به‌‏تازگی، مدل اسنپدراگون گلکسی نوت ۸ با شماره مدل SM-N950F در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است. این مدل از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند و برای عرضه در بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است. نسخه اسنپدراگون فبلت گلکسی نوت 8، 1815 امتیاز در بررسی تک هسته پردازشی و 6066 در بررسی چندین هسته پردازشی، به‌‏دست آورده است که در مقایسه با نسخه اگزینوس آن، ضعیف‌تر به‌نظر می‌رسد؛ با این‌‏حال، تفاوت بین‌ آن‌ها چندان زیاد نیست.

image

همان‏‌طور که گفته شد، نسخه اسنپدراگون 835 کوالکام به فبلت گلکسی نوت 8 در بازار ایالات متحده قدرت می‌‏دهد و مشخصات فاش شده، از عرضه این نسخه با شش گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1 حکایت دارد. 

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش اعلام شد که شرکت سامسونگ نسخه امپرر ادیشن گلکسی نوت 8 را با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد. با این‌‏حال، این مدل به احتمال زیاد مانند گلکسی اس 8 پلاس به صورت محدود به فروش می‎رسد و شرکت سامسونگ، آن‏‌را تنها در تعدادی از بازارهای آسیایی مانند کره جنوبی و چین عرضه خواهد کرد که کاربران، به حافظه رم اهمیت زیادی می‎دهند.

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را با نمایشگر 6.33 اینچی عرضه خواهد کرد و فبلت جدید این سازنده به دوربین دوگانه مجهز شده است. هم‌‏چنین، خبری از حذف سنسور اثرانگشت از بدنه پشتی نیست و شرکت سامسونگ، آن‌‏را در بدنه پشتی جای داده است. گلکسی نوت 8، 1 شهریور به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۵
تو برو با هنگ تی سی خودت خوش باش باتریش 3300 هست نه 3200 و فضای باتری به خاطر قلم کمتره حالا فهمیدی؟ازت خواهش می کنم نیا تو پیج سامسونگ و اگر میای کامنت نذار خسته شدم از توهین هات جی اس ام تایید کن

i.m

۱۳۹۶/۵/۲۵
دم آیفون 7پلاس گرم که با اینکه گوشی قدیمی تر از بقیه هست و تو قسمت اول آخر شد، توقسمت دوم خودش رو بالا کشید .

KEYHAN

۱۳۹۶/۵/۲۵
دلشون خوشه نوت 8 می خواد بیاد. این که امتیازای بنچمارکش از همون اس8 هنگی که تو سرعت حرف آخرو میزنه کمتره! این دیگه چقدر باید هنگی باشه خدایا رحم کن. واسه افزایش سرعت این دیگه فقط 1 راه میزارن! گوشیو بندازین دور و برین اچ تی سی یا اپل بخرین! فقط رو یه نکته من بدجوری گیرم! اخه صفحه 6.33 اینچی و باتری 3200؟ بیچاره ترسیده نترکه اینم قید باتریو زده ولی قیمت 1000 دلاری گذلشته روش! به کدوم نوآوری؟! شاومی می میکس رو همچین سایزی باتری 4500 بست! بی شک هنوز می میکس ازین هنگی که میخواد بیاد هم ساختش حرفه ای تره هم سریع تره و هم به خاطر باتری بهتر و قیمت نصف این بی شک گزینه بهتریه واسه دوست داران صفحه بزرگ

مهدی

۱۳۹۶/۵/۲۴
سرعت سامهنگ در حد میان رده هم نیست. این اس ۸ رو نیارن تو مقایسه ها بهتره. تو همشون آخر شد که! سامهنگ دلش خوشه گوشی زده

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۴
کیهان زیادی جوک میگی اگه هنگ تی سی کیفیت داشت وضعش این نبود که هر سال ضرر بده و حتی تو کشور خودش مردم ایسوس رو بیشتر قبول دارن و فروشش بیشتره.اگه آمولد بد بود بهترین صفحه نمایش سال انتخاب نمیشد.اپل در ایفون۸از امولد استفاده نمیکرد. همونطور که اس۷اج بهترین اسمارت فون سال ۲۰۱۶ انتخاب شد و هنگی ۱۰هیچی نبرد امسالم همینطوره و یا نوت۸ بهترین میشه یا ایفون ۸ مطمئن باش هیچ اسمی از هنگیu11نخواهد بود.سایتgsmarena واسه هر گوشی یک قسمت به نامreview داره برو قسمت باتری و بنچمارک ها و صفحه نمایش که اس۸یک سر و گردن از هنگیu11بالاتره.در کل هنگ تی سی فقط بدنه مقاومی داشت که در پرچمدار جدیدش اونم نداره.صفحه نمایشش که در برابر اس۸شبیه شوخیه حتی در حد اس۱ هم نیست چون ال سی دیه و بی کیفیت.گمراه شدی جایی رو نمیبینی