خانهاخبار
پرچم‌دار LG V30 به همراه مدل پلاس آن، معرفی خواهد شد

پرچم‌دار LG V30 به همراه مدل پلاس آن، معرفی خواهد شد

براساس اطلاعات به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی، دو مدل از گوشی پرچم‏دار LG V30 را 31 آگوست (9 شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۵/۲۱

ال‌جی مدتی پیش تأیید کرد که ال‏جی V30 به صورت رسمی، 31 آگوست (9 شهریور) معرفی خواهد شد اما اشاره‎ای به معرفی مدل دیگر پرچم‏دار جدید ال‌جی، نشده بود. با این‌حال، شایعات تازه منتشر شده به عرضه دو مدل مختلف از گوشی ال‎جی V30 در ماه آگوست و پیش از معرفی رسمی آن‎ها در اواخر ماه سپتامبر، اشاره دارد.

ال‎جی V30 با قیمت 700 دلار راهی بازار خواهد شد؛ در حالی‌که نسخه قدرت‏مندتر آن یعنی ال‌جی V30 پلاس با قیمت 875 دلار در بازار کره جنوبی عرضه می‏شود. مدل پایه الجی V30 به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‎کند. هم‏چنین، یک سیستم صوتی ضعیف‌تر برای گوشی ال‌جی V30 درنظر گرفته شده است.

image

برخلاف ال‌جی V30، مدل پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‎شود و احتمالاً در قابلیت «شارژ بی‌سیم» با یک‎دیگر تفاوت خواهند داشت؛ ممکن است V30 پلاس از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. هر دو گوشی ال‌جی V30 و V30 پلاس به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و انتظار می‌رود شش گیگابایت حافظه رم برای هر دو مدل درنظر گرفته شده باشد؛ به عبارت به جز حافظه داخلی بیشتر و قابلیت‌های صوتی بهتر، V30 پلاس تفاوت چندانی با گوشی ال‌جی V30 نخواهد داشت.

ال‌جی V30 و V30 پلاس با دوربین دوگانه 16 و 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و هم‎چنین، گفته می‎شود که یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر برای آن‏‌ها درنظر گرفته شده است. هم‎چنین، هر دو مدل با پشتیبانی از سیستم پرداخت ال‎جی Pay وارد بازار می‌شوند؛ هرچند، این قابلیت به کره جنوبی محدود خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که شرکت ال‌جی، چه نوع قابلیت‌های صوتی را برای ال‎جی V30 پلاس درنظر گرفته است که آن‏را نسبت به V30 تمیز می‎دهد. به هرحال، تمامی گوشی‌های پیشین شرکت ال‌جی از سری V با چیپ مبدل صوتی Quad DAC عرضه شده‏اند و انظار می‌رود ال‏‌جی V30 و V30 پلاس نیز به این سنت متعهد باشند.

با توجه به اینکه در شایعات گذشته به عرضه ال‌جی V30 پلاس اشاره نشده است، باید به دیده شک و تردید به گمانه‏‌زنی‌ها نگریست. با این وجود، ممکن است ال‌جی V30 پلاس به همراه پرچم‏دار جدید ال‏‌جی راهی بازار شود زیرا برای ال‌جی جی 6 نیز، شرکت سازنده روند مشابهی را اتخاذ کرده بود و چند ماه پس از معرفی رسمی مدل پایه، نسخه پلاس با 128 گیگابایت حافظه وارد بازار کره جنوبی شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۳
داری اشتباه میزنی هنگ تی سی بی کیفیت ترین گوشی ها رو دارهو به خاطر وضع بد مالی هر روز بدتر میشه نمونه اش هنگی u11 که در تست مقاومت اخر شد تو تست باتری جزو بدترین هاست و همچنین صفحه نمایش داغونش.در ساخت پیکسل به قدری خرابکاری کرد که این گوشی سراسر مشکل داشت مثل قطع اسپیکر و میکروفون دوربین هفت رنگ و...که نشون میده در ایمبل کردن قطعات هم بی عرضه اس.تو اصلا با اس۷کار کردی که نظر میدی؟بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.شما با همون اسباب بازی های هنگ تی سی کار کن افرین

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۳
بچه جان نوشته سهم سامسونگ نه سهم اس۸چقدر تو اطلاعاتت پایینه چرا نمیگیری مطلبو

007

۱۳۹۶/۵/۲۲
الجی و اچ تی سی از لحاظ کیفیت ساخت و کیفیت کاری از سامهنگ برترن ولی یه عده نمیخوان حقیقتو قبول کنن چون تلخه.
از لحاظ خرابکاری هیچ شرکتی به گرد پای سامهنگ نمیرسه با شاهکارایی که تو ساخت s5وs4ونوت7وs7و......داشته.????

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۲
باید چند ماه منتظر بمونیم تا مشخص بشه اینم مثل بقیه پرچمداراش مشکل بوت لوپ داره یا نه

سعیدfm

۱۳۹۶/۵/۲۲
برو بابا سهمش 1.3 درصده کم یاوه بگو خوبه دیروز تو خبرم زده حدسه بعدشم سامهنگی که فروشش 30 درصد کمتذ ار پرچمدارای پارسال بوده مگه میشه سهمش از اپل. بیشتر باشه!