خانهاخبار
مجله تایم معرفی می‌کند؛ بهترین ساند‌بار از همه نظر

مجله تایم معرفی می‌کند؛ بهترین ساند‌بار از همه نظر

مجله تایم در شماره اخیر خود به سراغ ساندبارهای معروف و پیشرفته دنیا رفته است. وسیله‌ای که قرار است تجربه شنیداری ما را در زمان فیلم دیدن متحول کند.
۱۳۹۶/۵/۲۱

مجله تایم با بررسی ساندبارهای مختلف با توجه به ویژگی‌های خاصشان در نهایت بهترین ساندبار از همه نظر یعنی ساندبار پیشرفته و مدرن SJ9 شرکت ال‌جی را انتخاب کرده است. تایم ابتدا این ساندبار را از جهت فراگیر بودن صدا بررسی کرده و آن را به‌عنوان بهترین گزینه برای شنیدن تجربه صدای سینمایی و فراگیر معرفی کرده است. به گونه‌ای که دیگر نیاز نیست یک بلندگو در جلو و عقب مکان نشستن نصب کنید. در نهایت نویسنده این مجله بعد از ذکر مشخصات و بررسی تست صدای این مدل، ساندبار SJ9  شرکت ال‌جی را به‌عنوان یک «برنده تمام‌عیار» معرفی کرده است.

image

 

ساندبار SJ9  با وجود قابلیت بالا بردن کیفیت صداهای کم کیفیت کاملا از رقبای خود متمایز می‌شود. همچنین این ساندبار صداهایی با کیفیت بسیار بالا را نیز پشتیبانی می‌کند. ساندبار SJ9  ال‌جی چه از طریق وای فای و چه از طریق بلوتوث، از نرم‌افزارهایی مثل Spotify، Pandora و گوگل پلی پشتیبانی کرده و آهنگ‌های مورد نظر شما را پخش می‌کند. ساندبار SJ9  می‌تواند صداهایی که کیفیت کمی دارند را واضح کرده و آنها را با کیفیت 24 بیت پخش کند.

این بلندگوی 5.1.2 که قدرتی 500 واتی داشته و 55 اینچ طول دارد، مجهز به یک ساب‌ووفر اضافه، دو بلندگوی رو به جلو، کانال مرکزی و یک جفت پخش‌کننده زاویه‌دار فراگیر است و می‌تواند صداهایی که از بالا می‌آیند را شبیه‌سازی کند. این ساندبار با متصل شدن به وای فای و بلوتوث می‌تواند بدون نیاز به سیم سیگنال‌ها را دریافت کند. به‌علاوه می‌توانید کابل HDMI به آن متصل کرده و فرمت 4K را با آن پخش کنید.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)