خانهاخبار
شیائومی به دنبال نسل جدید گوشی می‌میکس بی‌حاشیه

شیائومی به دنبال نسل جدید گوشی می‌میکس بی‌حاشیه

شرکت شیائومی قصد دارد نسل جدید گوشی محبوب Mi Mix را با حذف تمام حاشیه‌های صفحه جلویی آن به بازار عرضه کند
۱۳۹۶/۵/۲۱

در سال گذشته شیائومی با شعار «قاب بی‌حاشیه» تحول عظیمی در گوشی‌های همراه بوجود آورد و همانطور که در جریان هستید این موضوع به اصلی‌ترین سوژه گوشی‌ها در سال ۲۰۱۷ تبدیل شده است.

شیائومی برای آغاز جریان صفحه نمایش‌های بدون حاشیه گوشی می میکس را عرضه کرد. یک گوشی هوشمند تقریبا بدون حاشیه و بسیار باریک که از بسیاری از گوشی‌های رقیب در فروش پیشی گرفت. شیائومی البته به این موفقیت اکتفا نکرده و حالا به دنبال جایگزینی برای می میکس است تا راه آن را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

image

اگر با «می میکس» آشنا نیستید، جالب است بدانید که در این گوشی سه جهت از صفحه جلویی آن تقریبا بدون حاشیه است و تنها قسمت پایینی گوشی که تبدیل به محل قرار گیری دوربین سلفی شده حاشیه دارد. این شرکت پیشتاز چینی قصد دارد در نسل جدیدتر این گوشی، یعنی می میکس 2، تمام صفحه جلوی گوشی را به صفحه نمایشی بدون حاشیه تبدیل کند. به همین خاطر کماکان بلندگویی در قسمت بالایی این گوشی پیدا نمی‌کنید، زیرا شیائومی قصد دارد مجددا از یک ماژول پیزوالکتریک برای انتقال صدا استفاده کند، هر چند امیدواریم نسبت به سال گذشته کاربران بتوانند کیفیت بهتری را تجربه کنند.

با توجه به اینکه در نسل جدید این گوشی از حاشیه پایین گوشی هم خبری نیست، به احتمال زیاد دوربین سلفی‌ای هم وجود نخواهد داشت و باید دید آیا واقعا شرکت شیائومی این دوربین محبوب را فدای طراحی خود می‌کند یا فکر دیگری برای آن می‌کند.

قبلا شنیده بودیم که گوشی آینده شرکت شیائومی دارای رم ۶ گیگابایت، Qualcomm Snapdragon 835، صفحه نمایش AMOLED، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت خواهد بود و بدنه آن از ۷.۹ میلیمتر نسل قبلی نیز باریک‌تر می‌شود.

براساس شایعات گوشی Mi Mix2 در اواسط سپتامبر با قیمت ۷۴۸ دلار یا ۶۳۷ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)