خانهاخبار
تصویر رندر شده تازه و فهرست مشخصات Moto X4

تصویر رندر شده تازه و فهرست مشخصات Moto X4

موتورولا یک گوشی میان رده دیگر هم به‌زودی به نام Moto X4 معرفی می‌کند. امروز تصویر رندر شده و فهرست مشخصات فنی این گوشی لو رفت.
۱۳۹۶/۵/۲۱

هفته گذشته شایعه‌های متعددی درباره میان رده جدید موتورولا Moto X4 منتشر شد. کمیسیون ارتباطات کشور برزیل هم روز گذشته اسناد مجوز ساخت این گوشی را به همراه چند تصویر زنده از آن، منتشر کرد.

امروز تصویر رندر شده تازه از گوشی Moto X4 در فضای وب منتشر شده و منبع آن ادعا می‌کند که این رندرهای مطبوعاتی، طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند.

خوشبختانه این تصویر تازه به همراه فهرستی از مشخصات فنی این گوشی منتشر شده است. Moto X4 صفحه‌نمایش لمسی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 خواهد داشت و تنها در دو رنگ مشکی و آبی استرلینگ که در تصویر شاهدش هستیم، عرضه خواهد شد. این گوشی در ابعاد 148.35 × 73.4 × 7.99 میلی‌متر ساخته می‌شود و 163 گرم وزن خواهد داشت.

دوربین سلفی این گوشی تازه، 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 و اندازه پیکسلی 1.0 میکرون خواهد بود و قادر است ویدیوهای 4K و 1080 را به ترتیب با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه ضبط کند. حسگر اثرانگشت آن در دکمه فیزیکی خانه تعبیه شده و پنل پشتی آن هم از جنس شیشه است.

image

Moto X4 به ماژول دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشت مجهز شده که لنز اصلی آن 12 مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل، دیافراگم 2.0 و اندازه پیکسلی 1.4 میکرون است و لنز دوم هم 8 مگا پیکسلی زاویه باز با دیافراگم 2.2، اندازه پیکسلی 1.12 و زاویه میدانی 120 درجه طراحی شده. دو فلش LED این لنزها را همراهی می‌کند و کاربران می‌توانند افکت عمق تصویر را هم با استفاده از این دوربین در عکس‌هایشان اعمال کنند.

ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی‌آمپر است و از تکنولوژی شارژ سریع TurboCharge بهره می‌برد. این تکنولوژی باعث می‌شود باتری گوشی در خلال تنها چند دقیقه به‌اندازه چند ساعت انرژی ذخیره کند. گوشی Moto X4 همچنین گواهی‌نامه IP68 دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

Moto X4 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 مجهز شده و در چند نسخه مختلف عرضه می‌شود. نسخه مخصوص آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپای آن 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت درحالی‌که نسخه آسیایی آن قرار است 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hamid

۱۳۹۶/۵/۲۲
من الان moto x2 رو دارم و ازش راضی هستم ولی این مدلش خیلی بهتر است هم از لحاظ دوربین هم باتری نسبتا