خانهاخبار
تصاویر زنده گوشی Moto X4 منتشر شد

تصاویر زنده گوشی Moto X4 منتشر شد

تازه‌ترین خبرها از کمپانی لنوو حاکی از آن است که گوشی میان رده Moto X4 احتمالا به زودی در برزیل معرفی می‌شود. این گوشی روز گذشته از کمیسیون ارتباطات برزیل مجوز دریافت کرد.
۱۳۹۶/۵/۲۰

یک گوشی موتورولا دیگر هم قرار است در ابتدای ماه آینده معرفی شود. این گوشی تازه Moto X4 نام دارد و انتظار می‌رود که طی رویدادی در تاریخ 24 اوت (2 شهریور) و تنها یک روز قبل از رونمایی از Galaxy Note 8، در کشور برزیل رسما معرفی شود. البته ممکن است این گوشی به تعداد کم و محدودی هم به عرضه برسد.

شایعه‌های قبلی درباره این گوشی ادعا کردند که Moto X4 قرار است یک گوشی اندرویدی میان رده اما سطح بالا با دوربین اصلی دوتایی باشد. این گوشی امروز از کمیسیون ارتباطات برزیل مجوز ساخت دریافت کرده که احتمال معرفی آن را در آینده نزدیک، تایید می‌کند.

کمپانی لنوو در کنار مشخصات فنی، چند تصویر واقعی هم از این گوشی منتشر کرده و آن را در زوایای مختلف به نمایش گذاشته است. این اولین بار است که فرصت پیدا کرده‌ایم از نزدیک به Moto X4 نگاهی بیندازیم و مشخصات و جزئیاتی را از آن ببینیم که پیش از این در شایعات به آن‌ها اشاره نشده بود.

برای مثال حالا می‌دانیم که هر دو پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این گوشی تعبیه شده است. Moto X4 احتمالا از دو سیم‌کارت مجزا پشتیبانی کرده و حسگر اثرانگشت آن هم در دکمه فیزیکی خانه تعبیه می‌شود.

همان‌طور که در گزارش‌های قبلی هم منتشر شده بود، Moto X4 به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. دوربین اصلی در پنل پشتی 2 لنز 13 مگا پیکسلی دارد و ظرفیت باتری آن هم 3000 میلی‌آمپر خواهد بود.

در آخر، گفته می‌شود که گوشی Moto X4 صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی (1080) و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.7 خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Kiarash

۱۳۹۶/۵/۲۱
24 آگست میشه یه روز بعد معرفی نوت 8 ؛ نه قبلش