خانهاخبار
به‌روزرسانی جزئی ABT برای آئودی R8 V10

به‌روزرسانی جزئی ABT برای آئودی R8 V10

تیونر آلمانی ABT که به شکل تخصصی به تقویت خودروهای آئودی می‌پردازد، در آخرین پروژه خود به سراغ R8 V10 رفته است.
۱۳۹۶/۵/۲۰

تیونر آلمانی ABT در آخرین نمونه‌ای که از R8 V10 معرفی کرده، مدل پایه را هدف قرار داده است. التبه اگر نسخه 5.2 لیتری 10 سیلندر با 540 اسب بخار را نسخه پایه بدانیم. ABT با این به روز رسانی، 70 اسب بخار قدرت به نیروی نسخه ضعیف‌تر اضافه می‌کند. بدین ترتیب، نسخه پایه R8 قدرت و عملکردی مشابه نسخه Plus خواهد داشت و در عین حال، مشتری می‌تواند با قیمت کمتری آن را تهیه کند.

image

این کمپانی، جزئیات دقیق تغییرات اعمال شده بر روی موتور ر اعمال نکرده تا بدانیم این 70 اسب بخار اضافی چگونه حاصل شده است و تنها به گفتن عبارت «بهبود مدیریت موتور» بسنده کرده است. برای تمایز ظاهر این نسخه قدرتمند با نسخه معمولی، ABT رینگ‌های 19 اینچی ER-F را در آن مورد استفاده قرار داده که می‌توانی به جای آنها، چرخ‌های 20 اینچی GR را هم سفارش دهید.

image

این قدرت اضافه شده برای بسیاری از مشتریان کافی و حتی زیاد است و مشتری می‌تواند به همین 610 اسب بخار قدرت اکتفا کند. اما شاید برای عده‌ای این تغییرات کافی نباشد. ABT تغییرات ظاهری دیگری مانند پنل عقب جدید ارائه کرده و آپگرید دیگر هم سیستم اگزوز فولادی است که قدرت خودرو را تا 20 اسب بخار دیگر افزایش می‌دهد و قدرت این آئودی R8 نهایتا به 630 اسب بخار می‌رسد.

کیت Race ورودی‌های هوای کناری و جانبی جدیدی دارد که در مجموع وزن خودرو را تا 50 کیلوگرم کاهش می‌دهد. همچنین برای کنترل بهتر خودرو، تیونر آلمانی سیستم تعلیق فعال را برای این کیت در نظر گرفته است.

ABT این آپگریدها را برای هر دو نسخه کوپه و اسپایدر ارائه می‌دهد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)