خانهاخبار
هر سه آیفون جدید اپل به مرحله تولید انبوه رسیدند؛ عرضه محدود آیفون 8

هر سه آیفون جدید اپل به مرحله تولید انبوه رسیدند؛ عرضه محدود آیفون 8

براساس اطلاعات به‌دست آمده از افراد مطلع، تولید هر سه مدل از آیفون‌های جدید اپل افزایش یافته است. با این‎حال، آیفون «اولد» در ابتدا، کمیاب‌تر خواهد بود.
۱۳۹۶/۵/۱۹

دیجی‎تایمز به نقل از منابع مطلع، اعلام کرده است که تمامی تأمین‎کنندگان قطعات و سرویس فروش بالایی را برای ماه ژوئیه اعلام کرده‌اند و این موضوع، نشانه‌ای مبنی بر افزایش حجم تولید آیفون‌های جدید اپل است. در همین رابطه، اعلام شده که تولید هر سه مدل از آیفون‌های جدید اپل از جمله دو مدل مجهز به نمایشگر TFT LCD و مدل مجهز به نمایشگر OLED افزایش یافته است.

انتظار می‌رود آیفون‌های مجهز به نمایشگر LCD با کمبود موجودی مواجه نشوند؛ هرچند، عرضه نسخه OLED با محدودیت‌‏هایی همراه خواهد بود. این شایعه با آنچه که پیش‌تر پیرامون آیفون‌های جدید شنیده‌ایم، هم‎خوانی دارد؛ اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدا گفته شد که آیفون 8 در ابتدا در تعداد محدودی عرضه خواهد شد زیرا بازدهی آیفون‌های OLED به دلیل نوع طراحی نمایشگر آن، بسیار پایین است.

image

آیفون‎های جدید، درآمد عملیاتی تأمین‌کنندگان را تا پایان سال به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. درآمد Zhen Ding Technology و Flexium Interconnect که تأمین برد مدار چاپی (PCB) برای آیفون‌های جدید را برعهده دارد، در ماه ژوئیه به ترتیب 12.39 و 11.31 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته و به 8.065 میلیارد دلار جدید تایوان (267.13 میلیون دلار آمریکا) و 1.734 میلیارد دلار جدید تایوان رسیده است. درآمد تأمین‏کننده دیگر بردهای مدار چاپی با نام Compec Manufacturing با 22.283 درصد افزایش به 4.458 میلیارد دلار جدید تایوان برای ماه ژوئیه رسیده است.

هم‌چنین، انتظار می‎رود سه شرکت فاکس‌کان الکترونیکس، پگاترون و ویسترون که مونتاژ آیفون‌های 2017 اپل را برعهده گرفته‎اند؛ با افزایش درآمد در بازه سپتامبر تا نوامبر، سال 2017 را به پایان برسانند.

اپل، امسال سه آیفون جدید معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود آیفون 8 یا آیفون «پرو» پرچم‎دار آیفون‌های 2017 شرکت اپل باشد؛ با این‏‌حال، قیمت این مدل زیاد خواهد بود. در رابطه با آیفون 7s و آیفون 7s پلاس نیز، اپل تغییراتی را در جنس بدنه اعمال کرده است و آیفون‎های 7s اپل به بدنه‌ای از جنس شیشه مجهز شده‌اند. علت تغییر در جنس بدنه، پشتیبانی هر سه مدل از آیفون‎های اپل از قابلیت شارژ بی‌سیم است؛ با این‏‌حال، قیمت دو آیفون مجهز به نمایشگر LCD به آیفون‌های 2016 اپل یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نزدیک خواهد بود.

اپل، آیفون‏‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد و هر سه مدل براساس شایعات، به‌طور هم‌‏زمان عرضه خواهد شد؛ هرچند، امکان دارد موجودی آیفون پرچم‏دار 2017 اپل در ابتدا کم باشد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)