خانهاخبار
تصاویر جدید از آیفون 8 در رنگ مسی؛ پرچم‎دار بدون حاشیه اپل

تصاویر جدید از آیفون 8 در رنگ مسی؛ پرچم‎دار بدون حاشیه اپل

براساس تصاویری که در شبکه Weibo در روز جمعه منتشر شده است، به‌نظر می‎رسد آیفون پرچم‎دار جدید اپل در رنگ مسی عرضه خواهد شد. هم‌چنین، امروز تصاویر دیگری از آیفون 8 به‌‏دست آمده است که احتمال عرضه آیفون 8 را بدون سنسور اثرانگشت افزایش می‎دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۹

تصاویر تازه منتشر شده، پنل پشتی آیفون 8 را به نمایش می‎گذارد؛ به‎نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید اپل در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و مسی عرضه خواهد شد. هم‌چنین، گزارش‌های پیش‌تر منتشر شده تأیید می‎کند که پنل جلوی آیفون 8 تنها مشکی‌رنگ است و رنگ‏‌بندی پرچم‌‏دار جدید اپل، محدود خواهد بود. البته این تصاویر، هیچ اشاره‌‏ای به پنل جلوی آیفون پرچم‏دار جدید اپل ندارد.

علاوه‌براین، تصاویر دیگری از آیفون 8 منتشر شده است که نشان می‎دهد پرچم‎دار جدید اپل به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود. در این تصاویر، خبری از سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی نیست و از آنجایی‌که دکمه Home نیز از حاشیه پایین نمایشگر حذف شده است، به‌‏نظر می‌رسد که نباید منتظر حسگر تاچ‌آی‏دی در آیفون 8 باشید! به خصوص اینکه سیستم تشخیص چهره سه‎بعدی آیفون 8 برای تأیید پرداخت‎های بانکی با استفاده از سیستم پرداخت Apple Pay، مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به همین جهت، بعید میدانیم خبری از سنسور اثرانگشت در ‏پرچم‏دار جدید اپل باشد. هرچند، ممکن است مطابق با شایعات گذشته دکمه پاور برای شناسایی اثرانگشت نیز کاربرد داشته باشد.

image
 
image

در نهایت، باید به تعداد کیس اشاره کرد که برای آیفون 7s، آیفون 8 و آیفون 7s Plus طراحی شده است. البته در این کیس‌ها، یک حفره دایره‏‌ای شکل نیز روی بدنه کیس مربوط به آیفون 8 وجود دارد که به‌‏نظر می‌رسد برای جای‌گیری سنسور اثرانگشت باشد؛ اگر کمی به تصویر به‌‏دست آمده دقت کنید، صحت این ادعا ثابت می‌شود. هرچند، امیدواریم این حفره برای لوگوی شرکت اپل باشد؛ نه سنسور اثرانگشت.

image

در تمامی تصاویری که از آیفون پرچم‎دار جدید اپل به‎دست آمده است، عرضه این مدل با دوربین دوگانه با چینش عمودی سنسورها، جلب‌توجه می‎کند؛ این چینش به دلیل پشتیبانی آیفون 8 از محتوای واقعیت افزوده است. علاوه‎براین، آیفون 8 از آیفون 7s کمی کشیده‎تر است و در مقایسه با آیفون 7s Plus نیز ابعاد کم‌تری دارد.

اپل، آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی خواهد کرد و انتظار می‎رود از آیفون 7s، آیفون 7s Plus و آیفون 8 به صورت هم‏زمان رونمایی شود. هرچند، بعید می‏‌دانیم که آیفون پرچم‏دار جدید اپل تا اواخر سال جاری میلادی، به فروش برسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

abbas.ipa

۱۳۹۶/۵/۲۰
انتظار بیشتری از اپل میرفت.پشتش واقعااااا زشته

Mohammad

۱۳۹۶/۵/۱۹
استیو جابز کجایی که شرکتت داره به کجا کشیده میشه???

کامران

۱۳۹۶/۵/۱۹
نمای پشت که خیلی زشت شده، جلو هم تو رفتگی جای دوربین و سنسور تو ذوق میزنه، جالبه همین شرکت اپل اول میگفت نمایشگر بالای 4 اینچ معنی نداره، بعد گفت حاشیه ضروریه، خلاصه الان به این نتیجه رسیده که ضد آب رو از سونی کپی کنه و طراحی از سامسونگ و همچنین بقیه کپی های دیگه، خوش بحال همین شرکتی که ملت حاضرند سه برابر گرانتر بخرند معلوم نیست به چه علتی؟

زانیار

۱۳۹۶/۵/۱۹
جیگره مخصوصا رنگ قهوه ای و مشکی ماتش و از طراحی سامهنگ بمب افکن نوت 8 خیلی خیلی بهتره