خانهاخبار
پرچمدار جدید سونی در بنچمارک‌ها با اندروید 8 مشاهده شد

پرچمدار جدید سونی در بنچمارک‌ها با اندروید 8 مشاهده شد

طبق نتایج بنچمارکی که از پرچمدار جدید سونی منتشر شده است این گوشی از اندروید 8 و دوربین 19 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

تقریبا یک هفته پیش در بنچمارک‌ها گوشی سونی XZ1 با سیستم عامل اندروید 7.1.1  پردازنده اسنپدراگون 835 و ۴ گیگابایت رم دیده شده بود. امروز با توجه به بنچمارک جدیدی که از پایگاه داده GeekBench استخراج شده دو بخش مهم دیگر از این گوشی، یعنی اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن و همچنین تعداد پیکسل‌های هر دو دوربین گوشی مشخص شده است.

پرچمدار جدید شرکت سونی که فعلا آن را با نام XZ1 می‌شناسیم احتمالا دارای دو مدل G8341 و G8342 خواهد بود که تنها تفاوت‌شان در قابلیت پشتیبانی از یک یا دو سیم کارت خواهد بود.

با توجه به نتایج این بنچمارک، سونی XZ1 دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ خواهد بود و به صورت پیش‌فرض ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی دارد. شرکت سونی برای دوربین اصلی از حسگری 19 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار هیبریدی استفاده کرده و دوربین سلفی هم از حسگری 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

image

یک نکته جالب توجه در اطلاعات منتشر شده از این محصول سیستم عامل آن است. در حالی که در اطلاعات درز کرده قبلی، XZ1 را در حال اجرا بر روی اندروید 7.1.1 می‌دیدیم، طبق نتایج بنچمارک جدید این گوشی از اندروید 8.0 به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض استفاده می‌کند. این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل در همین هفته از نسخه نهایی اندروید 8 رونمایی کند.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ رونمایی پرچمدار جدید شرکت سونی در دست نیست، اما با توجه به برگزاری نمایشگاه IFA در اوایل شهریور، بنظر باید منتظر این محصول جدید باشیم. همچنین با توجه به سابقه سونی در ساخت نسخه‌های کوچک‌تر از پرچمداران خود، رونمایی از محصول جدیدی با نام XZ1 Compact نیز دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سیامک

۱۳۹۶/۵/۳۰
سلام،سونی هیچ وقت یک گوشی بدون عیب نتونسته بزنه،حالا هرکی مخالفه اسم گوشیو بگه تا عیبشو بگم،من خودم عاشق سونی هستم از سونی اریکسون تا سونی استفاده میکنم، دل کندن ازش سخته.

mohamad.g

۱۳۹۶/۵/۱۸
این که با پرچمدار قبلی فرق خاصی نداره !!!!
کاش حداقل از دوربین دوگانه استفاده میکرد یا طراحی بدون حاشیه.