خانهاخبار
نگاهی به ظاهر احتمالی آیفون 8 بر اساس اخبار و شایعات فعلی

نگاهی به ظاهر احتمالی آیفون 8 بر اساس اخبار و شایعات فعلی

آیفون 8 پر سر و صداترین پرچم‌دار امسال است که خبرها و شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. بر همین اساس، مارکز براونلی یا همان MKBHD معروف یوتیوب تصمیم گرفت تا تمام این شایعات را در قالب یک مدل ساخته شده به نمایش بگذارد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

مارکز براونلی، یکی از معروف‌ترین یوتیوبر‌های دنیای فناوری است که بیشتر با نام کاربری‌اش، MKBHD، شناخته می‌شود. به تازگی این جوان مدلی ساختگی از نسل آینده آیفون را در یکر بررسی ویدئویی به نمایش گذاشت که دیدن آن ممکن است برای شما هم جالب باشد.

این مدل بر اساس تمامی اخبار و شایعات و اطلاعات افشا شده درباره آیفون ۸ ساخته شده است. با وجود این که اکثر شایعات از منابع قابل اطمینان و مشهور نقل می‌شوند، اما در حال حاضر این فقط یک مدل ساختگی است و ممکن است که آیفون ۸ واقعی کاملا مشابه آن نباشد. به هر حال دیدن تمام شایعات در قالب یک ماکت بسیار جالب‌تر از خواندن تک تک آن‌ها در وب‌سایت‌هاست.

مارکز براونلی مدلی از آیفون ۸ ساخته شده بر اساس شایعات و اخباری که تا به حال درباره پرچم‌دار جدید اپل منتشر شده‌اند را در دست دارد.

image

براونلی با استفاده از نرم افزار افتر افکت ادوبی صفحه اصلی iOS 11 را با توجه به ظاهر نمایش‌گر این مدل تغییر داده تا ظاهر و رابط کاربری دستگاه با بریدگی بالای صفحه که محل قرار گیری سنسورهاست، هماهنگ شود.

image
 

آیفون ۸ به صفحه نمایش OLED مجهز است که نسبت به نمایش‌گرهای LCD به کار رفته در نسل‌های قبل عملکرد بهتری دارد. پنل‌های OLED رنگ‌ها را شفاف‌تر و رنگ مشکی را عمیق‌تر نمایش می‌دهند که در نتیجه باعث تولید کنتراست مناسب‌تری می‌شوند. گفته شده ‍رزولوشن نمایشگر این گوشی ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ پیکسل است که کمی از کیفیت 1080p آیفون ۷ پلاس بیشتر خواهد بود.

همان‌طور که در تصاویر فاش شده تا به این لحظه دیده‌اید، حاشیه‌های صفحه نمایش آیفون ۸ نسبت به نسل‌ فعلی آیفون کاهش چشمگیری دارد و نسبت ابعاد نمایش‌گر به بدنه این گوشی از بسیاری از پرچم‌داران امسال، مانند گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶ بیشتر است.

image

با توجه به اخباری که از حذف دکمه هوم و استفاده از فناوری جدید اسکن سه بعدی چهره به جای سنسور اسکن اثر انگشت حکایت داشتند، براونلی در ساخت این مدل به خوبی این تغییرات را اعمال کرده است و مشاهده می‌کنید که بخش بالایی نمایش‌گر محل قرار گیری سنسورهاست و در پایین پنل جلویی هم از دکمه هوم همیشگی محصولات اپل که چند سالی است خانه سنسور تاچ آی‌دی بوده، اثری نیست.

قسمت بالای صفحه نمایش به‌وسیله یک بریدگی نه چندان زیبا به بدنه گوشی متصل شده و در این قسمت سنسورهای اسکن سه بعدی چهره کاربر، دوربین فیس تایم و بلندگوی تماس صوتی قرار گرفته‌اند.

image

در برخی شایعات اعلام شده که بدنه پشتی آیفون ۸، مانند آیفون‌های ۴ و ۴ اس، از شیشه ساخته شده. این در حالی است که اپل از زمان ساخت آیفون ۶ تا به حال به استفاده از فلز روی آورده بود.

image

«اپل پس از کنار گذاشتن طراحی مورد استفاده در آیفون ۴ که در ۴ اس، دوباره قاب پشتی شیشه‌ای را با آیفون ۸ به گوشی‌هایش برمی‌گرداند.» این خبر یکی از بزرگ‌ترین شایعات مطرح شده درباره آیفون ۸ است. اما مزیت استفاده از شیشه در پشت دستگاه این است که دیگر خطوط آنتن دیده نخواهند شد، موضوعی که در سه نسل خانواده‌های آیفون ۶، ۶ اس و ۷ مورد انتقاد کاربران بود.

کناره‌های بدنه از فلز ساخته شده‌اند.

image

مورد آخر دوربین دوگانه آیفون ۸ است که این بار به صورت عمودی قرار گرفته، بر خلاف آیفون ۷ پلاس که دوربین لنزها به صورت افقی کنار هم قرار داشتند.

image

در پایان بار دیگر اعلام می‌کنیم که این مدل صرفا بر اساس شایعات ساخته شده و ممکن است محصول نهایی تفاوت‌هایی داشته باشد. با هم نگاهی داشته باشیم به ویدیو بروانلی درباره این مدل ساخته شده:

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ارسلان

۱۳۹۶/۵/۱۹
ن ک خیلی نوت ایت شما خوشگله ?????

abbas.ipa

۱۳۹۶/۵/۱۹
بالای صفحه سمت راست که باتری هستش.چپ که انتن.این اعلانات رو کجا میخواد نشون بده

Arman.sp

۱۳۹۶/۵/۱۸
Kari be iphone ya samsung ndrm vali khodaii moghayese knin hadaghal samsung s8 ghashangtr az iphone 8 has

رضا

۱۳۹۶/۵/۱۸
وقتی با عجله بخوای با سامسونگ رقابت کنی میشه آیفون زشت 8