خانهاخبار
رونمایی سامسونگ از هدفون بی‌سیم انعطاف‌پذیر

رونمایی سامسونگ از هدفون بی‌سیم انعطاف‌پذیر

شرکت سامسونگ از یک هدفون جدید با نام تجاری U Flex و قابلیت انعطاف‌پذیری رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

آنچه U Flex را از هدفون های معمولی متمایز می کند انعطاف پذیری بالای آن است. کیفیت این هدفون بسیار بالا بوده و استفاده از آن راحت و آسان است. این هدفون مانند یک گردنبند انعطاف پذیر میتواند تا ۱۰۰ درجه بدون شکستن خم شود. همچنین در بدنه این محصول از تکنولوژی P2i نانو استفاده شده که هر چند نمی‌تواند مانع از نفوذ آب به داخل آن شود اما در برابر پاشش آب، آن را آسیب ناپذیر خواهد کرد.

این محصول‌ دارای دو بلندگو است که که در داخل خود حامل یک ووفر ۱۱ میلیمتری و یک توییتر ۸ میلیمتری خواهند بود. به گفته سامسونگ این هدفون به کاربران خود این اجازه را می دهد تا یک صدای با کیفیت عالی، باس قدرتمند، شنوایی بالا و عمق زیاد را تجربه کنند.

image

هدفون U Flex دارای فناوری Scalable Codec سامسونگ خواهد بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا یک اتصال بلوتوث پایدار داشته باشند و اطمینان حاصل کند که پخش موسیقی به صورت بی‌سیم قطع نخواهد شد. البته برای بهره‌مندی از این تکنولوژی لازم است که دستگاه پخش کننده شما از سیستم عامل اندروید ۷ یا بالاتر برخوردار باشد.

باتری این هدفون جدید از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ خواهد شد و با هر بار شارژ می‌تواند شما را به مدت ۱۰ ساعت همراهی کند. علاوه براین U Flex به یک کلید یکپارچه فیزیکی مجهز شده تا بتوانید با یک بار فشار دادن آن، دستیار مجازی بیکسبی را فراخوانی کنید. این دستیار صوتی که در حال حاضر تنها بر روی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus قابلیت اجرا شدن دارد، می‌تواند به کنترل گوشی شما از طریق صحبت با آن کمک بسیاری کند. کاربرانی که گوشی‌هایی بدون دستیار مجازی بیکسبی دارند احتمالا بتوانند از آن برای مواردی مانند فعال کردن سیستم S Voice، ساعت، زمان‌سنج، ابزارهای سلامتی و سایر موارد استفاده کنند.

با توجه به اینکه این هدفون از نیز محصولی از خانواده هدفون‌های Level سامسونگ محسوب می‌شود، کاربران برای مدیریت و تنظیم آن باید برنامه Samsung Level را از فروشگاه پلی‌استور گوگل یا گلکسی اپز سامسونگ دریافت کنند.

سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره قیمت‌گذاری و زمان عرضه آن به بازار اعلام نکرده است، اما گفته می‌شود که این هدفون در سه رنگ سیاه ،آبی و عاجی ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)