خانهاخبار
میزو پرو 7 با تراشه اسنپدراگون 835 در گیک‌بنچ رویت شد

میزو پرو 7 با تراشه اسنپدراگون 835 در گیک‌بنچ رویت شد

شرکت میزو، به‌تازگی از دو گوشی جدید میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کرده است و چیپ‌ست‌‎ مدیاتک به هر دو مدل قدرت می‌‏دهد. با این‎حال، به‎نظر می‎رسد که نسخه قدرت‏مندتری از این دو گوشی در راه است که چیپ‏ست اسنپدراگون 835 کوالکام برای آن‏ها درنظر گرفته خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱۷

قدرت پردازشی گوشی میزو پرو 7 توسط چیپ‎ست 64 بیتی هلیو پی 25 مدیاتک با هشت هسته پردازشی تأمین می‌شود؛ میزو پرو 7 پلاس نیز به تراشه پرچم‏دار مدیاتک یعنی هلیو ایکس 30 مجهز شده است. با این‎حال، گزارش‌های منتشر شده از این موضوع خبر می‎دهد که میزو پرو 7 با تراشه قدرت‎مند اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی راهی بازار خواهد شد.

پس از جدال‌ میزو و کوالکام، در نهایت این دو سازنده به توافق دست یافتند و همین موضوع، گمانه‌‏زنی‎ها را مبنی بر عرضه محصولی با چیپ‏ست اسنپدراگون کوالکام افزایش داده است و به‎نظر می‎رسد که نسخه جدید میزو پرو 7 یکی از این محصولات مورد انتظار باشد.

image

اطلاعات فاش شده از آزمون گیک‏بنچ، به این موضوع اشاره می‌کند که میزو پرو 7 با شش گیگابایت رم و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1، به تراشه هشت هسته‏‌ای ساخت کوالکام مجهز خواهد بود. این گوشی، موفق شده است در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی، 1969 امتیاز و در بررسی عملکرد چندین هسته پردازشی، 6536 امتیاز به‎دست آورد. آزمون گیک‏بنچ، به جزئیات بیشتری از نسخه جدید میزو پرو 7 اشاره نکرده است.

به جز بهبود پردازنده و افزایش حافظه رم، بعید می‌دانیم تغییرات بیشتری در گوشی میزو پرو 7 اعمال شود؛ احتمالاً پرچم‎دار جدید میزو به یک نمایشگر ثانویه 2 اینچی با پنل AMOLED مانند مدل‌های موجود از میزو پرو 7 مجهز خواهد بود و یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در بدنه پشتی جای گرفته است. از آنجایی‎که نسخه اسنپدراگون میزو پرو 7 قدرت‌مندترین مدل آن خواهد بود؛ چندان بعید نیست شرکت سازنده این مدل را با نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل مانند میزو پرو 7 پلاس ارائه دهد.

image

هم‌چنین، طراحی مدل جدید مانند میزو پرو  7 خواهد بود؛ به همین جهت، دکمه mBack در حاشیه پایین نمایشگر جای گرفته است و این گوشی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع mCharge میزو راهی بازار می‌شود. علاوه‌براین، چندان دور از انتظار نیست که مدل جدید میزو پرو 7 با یک باتری 3500 میلی‎آمپر ساعت راهی بازار شود.

هنوز مشخص نیست که این مدل، چه زمانی معرفی خواهد شد یا این مدل‌ها، چه قیمتی خواهند داشت؛ هم‌چنین، شاید مدل فاش شده تنها یک نمونه آزمایشی از پرچم‎دار جدید شرکت میزو باشد که شرکت سازنده از عرضه آن صرف‌نظر کرده است. به هرحال، اگر به گوشی‌های جدید میزو علاقه‎مند هستید؛ احتمالاً بهتر است مدتی منتظر بمانید تا مدل جدید این گوشی با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)