خانهاخبار
تصاویر جاسوسی جدید از سوپر سدان مرسدس بنز AMG GT

تصاویر جاسوسی جدید از سوپر سدان مرسدس بنز AMG GT

سوپر سدان مرسدس بنز در حالی شکار عکاسان شد که در دو نوع با سر اگزوزهای مختلف دیده شد.
۱۳۹۶/۵/۱۶

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از سوپر سدان مرسدس بنز به دست آمده که جزئیات بیشتری از آن به نمایش می‌گذارند. نشانه بارز این خودرو، جلو پنجره مخصوص AMG GT است. نکته جالب این است که این خودرو در دو نوع مختلف دیده شده که سر اگزوزهای آنها با هم تفاوت دارد. آیا مهندسان مرسدس تنها به دو نوع سر اگزوز متفاوت می‌اندیشند و یا به طور کلی، دو یا چند نوع مختلف از این سدان را آزمایش می‌کنند؟

image

منابع داخلی گزارش می‌دهند که قوای محرکه این خودرو از نوع هیبریدی خواهد بود که مانند همان نمونه‌ای است که در کنسپت GT در نمایشگاه خودروی ژنو دیدیم. این سیستم از یک موتور درون سوز 4.0 لیتری 8 سیلندر و یک موتور الکتریکی تشکیل شده که در حداکثر کارایی، قادر است 805 اسب بخار قدرت تولید کند. این سیستم EQ Power + نام گرفته که از تیم فرمول 1 مرسدس بنز به قرض گرفته شده است و نشان تجاری آن مدتی قبل برای خودروهای الکتریکی مرسدس ثبت شد.

image

چنین قدرتی، می‌تواند شتاب و حداکثر سرعتی معادل یا حداقل نزدیک به خودروهای سوپر اسپرت برای این سدان چهار در فراهم کند. بدین ترتیب احتمالا شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن کمتر از 3 ثانیه خواهد بود و از آنجا که این، یک خودروی هیبریدی است، احتمالا حالت حرکت تمام الکتریکی هم برای آن در نظر گرفته خواهد شد. باتری هنگامی که خودرو حرکت می‌کند، دائما شارژ می‌شود بنابراین حداکثر قدرت همیشه در دسترس خواهد بود.

image

البته سوالی که مطرح است، این است که آیا این سدان واقعا 5 در محسوب می‌شود تا بتواند با خودروهایی چون پورشه پانامرا و آئودی RS5 اسپرت بک رقابت کند. حالت سقف نشان می‌دهد که محفظه بار در همان عقب خودرو قرار می‌گیرد و البته نمونه‌های غیر هیبریدی آن هم برای رقابت با محصولات مشابه، در دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود که مرسدس بنز، این خودرو را اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2018 معرفی کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرش

۱۳۹۶/۵/۱۷
این قرار جایگزین cls بشه ؟