خانهاخبار
پشتیبانی آیفون 8 از قابلیت شارژ بی‌سیم تأیید شد

پشتیبانی آیفون 8 از قابلیت شارژ بی‌سیم تأیید شد

به‏‌تازگی، تصویری از خطوط تولید آیفون 8 به‌دست آمده است که جزئیاتی را در رابطه با آیفون پرچم‎دار جدید اپل ارائه می‎دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۵

تصاویر به‌دست آمده، به تشریح جزئیات درون آیفون 8 می‎پردازد؛ از جمله این موارد، می‌توان به حلقه لازم برای پشتیبانی آیفون پرچم‏دار جدید اپل از قابلیت شارژ بی‎سیم اشاره کرد. هم‎چنین، برد مدار چابی دولایه برای آیفون 8 درنظر گرفته شده است و همین موضوع باعث خواهد شد تا فضای داخلی آیفون 8 به منظور اضافه کردن قطعات بیشتر، افزایش پیدا کند.

علاوهبراین، شرکت اپل از یک ماژول باتری با طراحی L شکل برای آیفون 8 استفاده خواهد کرد. با توجه به نوع طراحی باتری، آیفون 8 احتمالاً شارژدهی بالاتری در مقایسه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خواهد داشت و شرکت اپل، می‌تواند ظرفیت باتری را افزایش دهد.

image

در تصاویر فاش شده از درون آیفون 8، هم‌چنین نام «فراری» جلب‌توجه می‌کند؛ اگر به‌خاطر داشته باشد، گمانه‏زنی‎هایی مبنی بر عرضه پرچم‌‏دار جدید شرکت اپل با اسم‎رمز «فراری» وجود داشت و تصویر فاش شده، صحت این ادعا را مورد تأیید قرار می‎دهد. هم‌چنین، کلمه EVT نیز در کنار آن دیده می‌شود که مخفف Engineering Validation Test است؛ به عبارت بهتر در این مرحله، عملکرد نمونه آزمایشی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شایعه شده است که آیفون 8 از یک نمایشگر OLED لبه به لبه استفاده می‎کند و تنها 5.1 اینچ از نمایشگر در دسترس کاربر خواهد بود. باقی صفحه‎نمایش، به دکمه‌های مجازی اختصاصی یافته است. هم‎چنین، به دلیل حذف حاشیه‏‌های اضافی اطراف نمایشگر، اپل موفق شده است تا ابعاد آیفون 8 را نزدیک به آیفون 7 نگه دارد؛ این در حالی است که آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچی عرضه می‎شود. علاوه‌‏براین، انتظار داریم شرکت اپل، آیفون 8 را با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی ارائه دهد.

اپل از آیفون 8 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد و البته، این مدل تنها گوشی جدید اپل برای سال 2017 نخواهد بود؛ انتظار می‎رود آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به همراه پرچم‎دار جدید اپل در اواخر شهریور معرفی و سپس عرضه شود. این در حالی است که شاید عرضه آیفون 8 به بازار تا اواخر سال جاری میلادی، به طول بیانجامد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Farshad

۱۳۹۶/۵/۱۶
آقا نکسوس 5 من که مال 2013 هست از شارژ بیسیم پشتیبانی میکنه اپل چی میگه ?? مثل این میمونه که هیوندا بیاد تکنولوژی پارک خودکارو رو ماشیناش بذاره بعد فورد بعده 4 سال بگه میخوام پارک خودکار رو رو ماشینام بذارم و بله بالاخره بعد چند سال موفق شدم ???

azriel

۱۳۹۶/۵/۱۵
شارژ بی سیم گذاشتن یه فست شارژم میذاشتن راحت میکردن ملت رو ....2 تا 3 ساعت میخوای منتظر باشی که شارژش کامل شه

abbas.ipa

۱۳۹۶/۵/۱۵
خودشو کوشت