خانهاخبار
مرسدس AMG A45 2019 در حال آزمایش شکار عکاسان شد

مرسدس AMG A45 2019 در حال آزمایش شکار عکاسان شد

این یک هاچبک آتشین با 400 اسب بخار قدرت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
۱۳۹۶/۵/۱۴

مرسدس بنز به تازگی اعلام کرده که نسل آینده کلاس A را سال آینده معرفی خواهد کرد البته برای دیدن نسخه قدرتمند A45 این هاچبک احتمالا باید تا سال 2019 صبر کنیم. اما این خودرو در حالی که تست‌های جاده‌ای را پشت سر می‌گذارد، شکار دوربین‌های تیزبین عکاسان شده است. به نظر می‌رسد که این A45، بیشتر المان‌های طراحی نهایی را داشته باشد و این تصاویر کمک می‌کنند تا بتوانیم در مورد ظاهر نهایی کوچک‌ترین خودروی کمپانی آلمانی قضاوت کنیم.

image
image

از سیستم تعلیق کم ارتفاع و گلگیرهای عضلانی تا چرخ‌های بزرگ و کالیبرهای ترمز بزرگ؛ اینها بخشی از مشخصات ظاهری آتشی‌ترین هاچبک کلاس A است که می‌دانیم در بدترین حالت، 400 اسب بخار قدرت خواهد داشت. در جلو، جلو پنجره شش گوشه را می‌بینیم که در کنار آن، چراغ‌هایی است که پیش از این در کانسپت سدان A دیده بودیم. این اتفاق، می‌تواند یک دید کلی هم از طراحی احتمالی سدان کلاس A به ما بدهد.

image
image

با نگاهی به خودرو از کنار، متوجه ارتفاع کم‌تر آینه‌ها در مقایسه با نسل فعلی می‌شویم که کمی هم بر روی درها قرار گرفته است. خودرو در مجموع بزرگ‌تر شده و این موضوع، می‌تواند نوید بخش فضای داخلی بیشتر باشد. تصاویر جاسوسی قبلی نشان می‌دهند که نسل جدید کلاس A در نسخه‌های متفاوت با اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه خواهند شد.

در عقب، می‌توانیم عدم حضور سر اگزوزهای تقلبی را مشاهده کنیم که البته به دلیل عدم اطمینان از نهایی بودن خودروی در حال تست، حذف سر اگزوزها قطعی نیست. از سوی دیگر، شکل چراغ‌های عقب، با نسل فعلی A45 بسیار متفاوت است. این چراغ‌ها کشیده شده‌اند که باعث می‌شود اگر از عقب به خودرو نگاه کنیم، این هاچبک عریض‌تر به نظر برسد. این اتفاق به ویژه در نسخه‌های بالا رده رخ می‌دهد.

image
image

بر اساس آخرین گزارش‌ها، مرسدس بنز A45 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول از همان موتور 2.0 لیتری بهره می‌گیرد که به روز رسانی‌هایی را تجربه کرده و قادر است 400 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما مدل دیگر انتظار می‌رود از قوای محرکه هیبریدی سود ببرد و قدرت بیشتری را تحویل راننده دهد. قدرت در هر دو مدل از طریق جعبه دنده 9 سرعته دو کلاچه خودکار به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد.

احتمالا نسل جدید کلاس A در یکی از نمایشگاه‌های معتبر در سال 2018 مانند ژنو و یا پاریس رونمایی خواهد شد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

راد

۱۳۹۶/۵/۱۵
قانونی هست ولی منطقی نیست ))))

آرش

۱۳۹۶/۵/۱۴
2 لیتر موتور ،400اسب بخار
این ماشین مشکل پلاک شدن نداره چون حجمش زیر 2500 هست
پرادو با موتور 2700 که حدود 170 اسب بخار قدرت داره نمیتونه پلاک شه
منطق در اینجا کجاست .