خانهاخبار
وان‌پلاس، رنگ جدید پرچم‌‏دار OnePlus 5 را عرضه خواهد کرد

وان‌پلاس، رنگ جدید پرچم‌‏دار OnePlus 5 را عرضه خواهد کرد

به‎نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس، به‎زودی مدل جدیدی از گوشی پرچم‌دار OnePlus 5 را عرضه خواهد کرد. این مدل، احتمالاً رنگ‌‏بندی جدید وان‎پلاس 5 خواهد بود که در شایعات گذشته، به عرضه آن اشاره شده است.
۱۳۹۶/۵/۱۳

از طریق حساب رسمی وان‌پلاس در شبکه Weibo، تصویری از وان‎پلاس 5 منتشر شده است که کم و پیش، عرضه رنگ جدید این مدل را تأیید می‎کند. مدتی پیش، نسخه Mint Gold گوشی OnePlus 5 توسط TENNA مورد تأیید قرار گرفت و انتظار می‎رود شرکت وان‎پلاس به همراه رنگ‎های مشکی و خاکستری، رنگ طلایی آن‌‏را نیز عرضه کند.

image

شرکت وان‌‏پلاس در زمینه عرضه رنگ‌های جدید از پرچم‎داران خود، سابقه خوبی دارد و به فاصله چندماهه از معرفی آن‏ها، معمولاً رنگ جدیدی را از گوشی‎های پرچم‏دارش عرضه می‌‏کند. حال به‌‏نظر می‎رسد که این رویه با عرضه OnePlus 5 نیز تکرار خواهد شد و رنگ طلایی وان‌‏پلاس 5 به زودی معرفی م‌ی‏شود. OnePlus 3T نیز در رنگ طلایی عرضه شد؛ هرچند، شرکت وان‌پلاس این رنگ را «سافت گلد» می‎نامد. به همین جهت، ممکن است در نهایت OnePlus 5 در رنگ Soft Gold عرضه شود.

البته باید مدنظر داشته باشید که عرضه مدل جدید گوشی OnePlus 5، بدین معنی نیست که مشخصات سخت‌افزاری آن‌ قدرت‏مندتر از نسخه‏‌های موجود باشد. به عبارت ساده‌‏تر، فعلاً نباید عرضه نسخه ارتقایافته OnePlus 5 منتظر باشید؛ این مدل احتمالاً در اواخر سال 2017 یا اوایل سال آینده معرفی خواهد شد.

image

با این‏‌حال، ممکن است مشخصات رنگ «طلایی» OnePlus 5 در مقایسه با مدل‌های دیگر قدرت‎مندتر باشد یا به نوعی، با مدل‌های فعلی تمایز داشته باشد. همان‌طور که احتمالاْ می‎دانید، نسخه خاکستری وان‎پلاس 5 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که رنگ «مشکی» وان‏‌پلاس 5 به 128 گیگابایت حافظه و هشت گیگابایت رم مجهز شده است و قیمت بیشتری دارد.

به همین جهت، شاید نسخه طلایی رنگ OnePlus 5 با مدل‎های موجود از پرچم‎دار 2017 شرکت وان‌‏پلاس، تفاوت‏‌هایی از نظر مشخصات سخت‎افزار داشته باشد. هرچند، بعید می‌‏دانیم که این تفاوت‎ها چشمگیر باشد و احتمالاً در نهایت به افزایش حافظه رم یا حافظه داخلی آن خلاصه می‏شود.

OnePlus 5 به نمایشگر 5.5 اینچی Optic AMOLED مجهز شده است؛ از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‎کند و با سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 عرضه می‏شود. باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت برای پرچم‎دار جدید شرکت وان‎پلاس درنظر گرفته شده است و این مدل، از دوربین دوگانه (16 و 20 مگاپیکسلی) استفاده می‌‏کند. ثبت تصاویر سلفی به کمک شاتر 16 مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی صورت می‏‌گیرد.

رنگ خاکستری وان‎پلاس 5 با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، نزدیک به 480 دلار قیمت‎گذاری شده است و برای خرید مدل رده‌‏بالای آن با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، باید 540 دلار هزینه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)