خانهاخبار
Touch Cover، کاور اختصاصی مایکروسافت برای آیپد اپل

Touch Cover، کاور اختصاصی مایکروسافت برای آیپد اپل

به‌نظر می‌رسد که ردموندی‏‌ها، روی کاور جدیدی برای تبلت‎های آیپد مشغول به کار هستند و این مدل، با نام Touch Cover عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱۳

غول نرم‎افزار، در صفحه اسناد مربوط به باتری‎های لیتیومی، سندی را برای یک محصول با نام iPad Touch Cover با شماره مدل 1719 لیست کرده است. وب‌سایت WinFuture که با بررسی وب‌سایت رسمی مایکروسافت پی به این موضوع برده، ادعا می‌کند که این اسناد در ماه آوریل در وب‌‏سایت مایکروسافت بارگذاری شده است. هم‎چنین در این اسناد، به محصولات دیگر مایکروسافت مانند هولولنز، بند (دست‎بند هوشمند مایکروسافت) و سرفیس‎ها نیز اشاره شده است.

image

هنوز مشخص نیست که کاور جدید مایکروسافت برای تبلت آیپد، چه زمان عرضه خواهد شد. تمامی آنچه که در حال‌حاضر پیرامون این محصول می‌دانیم، ارائه آن با یک باتری است. به همین جهت، انتظار می‌‏رود که کاور جدید آیپد با استفاده از اتصال بلوتوث، به تبلت‌‏های آیپد متصل شود؛ به عبارت دیگر، برای استفاده از صفحه‌کلید نیازی به اتصال کاور به درگاه لایتنینگ آیپدهای اپل نیست.

از آنجایی‎که مایکروسافت کاور جدید خود را «تاچ کاور» نام‏گذاری کرده است، انتظار می‎رود این کاور مانند Touch Cover عرضه شده برای تبلت‌های رفیس مایکروسافت باشد؛ این کاورها، سه میلی‌متر ضخامت دارد و از فناوری حساس‌ به ‏‎فشار برخوردار است و از یک صفحه‌‏کلید کاملاً لمسی استفاده خواهد کرد.

در صورتی‎که ردموندی‏‌ها به دنبال عرضه کاور جدید خود برای تبلت‎های آیپد پرو باشند، احتمالاً اتصال Smart Connector برای استفاده از این کاورها به‌‏کار گرفته می‎شود. با این‏حال، به‏‌نظر می‏رسد که کاور جدید مایکروسافت، تنها برای تبلت‎های آیپد معمولی عرضه خواهد شد؛ آیپد‏های پرو، کاورهای مخصوص اپل را دریافت کرده‏اند و تنها آیپدهای معمولی هستند که بدون صفحه‎کلید اپل عرضه می‌‏شوند.

مایکروسافت در زمینه تولید لوازم جانبی برای تبلت‌های رقبا چندان بی‌تجربه نیستِ نزدیک به سه سال پیش، این سازنده صفحه‏‌کلیدی را برای تبلت‌‏های مجهز به سیستم‌‏عامل اندروید و آی‌او‏اس عرضه کرد که Universal Mobile Keyboard نامیده می‎شود. این صفحه‎کلید کوچک، 80 دلار قیمت داشت. چینش لوگوی موجود روی دکمه‏‌ها برای کاربران سیستم‌‏عامل اندروید و آیپد مناسب است؛ البته، این تبلت با سیستم‎عامل ویندوز نیز سازگاری دارد، هرچند فاقد دکمه ویندوز است. با یک‎بار شارژ صفحه‏‌کلید Universal Mobile Keyboard مایکروسافت، استفاده از آن تا شش ماه فراهم شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)