خانهاخبار
مشترکان پریمیوم اسپاتیفای حالا دو برابر اپل موزیک هستند

مشترکان پریمیوم اسپاتیفای حالا دو برابر اپل موزیک هستند

با اضافه شدن ۱۰ میلیون مشترک پولی جدید به اسپاتیفای، این مجموعه حالا ۶۰ میلیون نفر مشترک پریمیوم دارد.
۱۳۹۶/۵/۱۳

شرکت پخش موسیقی اسپاتیفای اعلام کرد که تا به امروز ۶۰ میلیون نفر از مشترکین  قانونی‌اش، حق استفاده از این سرویس را پرداخت کرده‌اند. این آمار حدود دو برابر تعداد مشترکینی است که از سرویس موسیقی اپل استفاده می‌کنند. این اختلاف در تعداد مشترکین در حالی است هر دو شرکت اپل و اسپاتیفای ۹.۹۹ دلار به عنوان هزینه اشتراک از کاربران دریافت می‌کنند.

image

اسپاتیفای بخشی از امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار مشترکینش قرار می‌دهد که این مزیت در اپل موزیک وجود ندارد. از سوی دیگر شرکت اپل این امکان را برای همه افرادی که به تازگی عضو اپل موزیک شده‌اند فراهم کرده است تا سه ماه به صورت رایگان از کلیه‌ امکانات این اپلیکیشن استفاده کنند که سایر اپلیکیشن‌های مشابه به راحتی چنین پیشنهاد سخاوت‌مندانه‌ای ارائه نمی‌کنند.

از جمله خدماتی که اسپاتیفای به مشترکین خود که حق عضویت پرداخته‌اند ارائه می‌دهد می‌توان به مواردی مانند حذف تبلیغات، توانایی پخش آهنگ دلخواه، جستجوی نامحدود، پخش موزیک در حالت آفلاین و شنیدن موزیک در بهترین کیفیت اشاره نمود. اسپاتیفای اخیرا ۱۰ میلیون مشترک جدید که حق عضویت می‌پردازند به سمت خود جذب کرده است و این در حالی است که در ماه مارس تعداد مشترکان خود را ۵۰ میلیون - با احتساب افرادی که از نسخه‌ی رایگان استفاده می‌کنند - اعلام کرده بود. باعث شگفتی است که اسپاتیفای در ماه گذشته اعلام کرده است که تعداد کل کاربرانش، مجموع کاربران رایگان و کاربران پولی، از مرز ۱۴۰ میلیون نفر گذشته است!

اپل امیدوار بود که با راه‌اندازی اپل موزیک مانند شرکت اسپاتیفای بتواند پول زیادی به دست آورد. اما با توجه به اینکه شرکت اسپاتیفای هفت سال بیشتر از اپل موزیک دو ساله در این راه تجربه دارد، می‌توان گفت اپل در این جریان خوب عمل کرده است. گرچه هنوز مسیری طولانی برای به دست آوردن جایگاهی قابل اعتنا در این رقابت پیش رو دارد.

گزینه اول شما برای انتخاب یک سرویس پخش موسیقی کدام یک از این دو است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ممد

۱۳۹۶/۵/۱۴
اینم باید در نظر داشت که اسپاتیفای برای هم آندروید هم ای او اس و هم ویندوز ه

پیت بول

۱۳۹۶/۵/۱۳
فقط اسپاتیفای ❤?

F.A.M.E

۱۳۹۶/۵/۱۳
۱۰۰ درصد اسپاتیفای!!! معرکه‌اس!!!??
تازشم ما ایرانیا که اهل پول دادن نیستیم!!!?? نخسه مود شده استفاده می‌شود!!! خیلی هم خوبه!!??

iland

۱۳۹۶/۵/۱۳
هیچکدوم اینا
دیزر با بیش از ۴۵ میلیون قطعه موسیقی گسترده ترین دیتابیس موزیک رو داره، من هم از اپل موزیک و هم اسپاتیفای استفاده کردم از نظر راحتی استفاده اسپاتیفای بهتره، از نظر کیفیت صدای موزیک ٣٢٠ دیزر از ٣٢٠ اسپاتیفای بسیار بهتره..... و نکته مهم اینه که یک برنامه ایی به نام deezer downloader با فرمت jar منتشر شده که تمام موزیک های دیزر رو باهاش میتونید با کیفیت ٣٢٠ و اندازه کاور آلبوم دلخواه به رایگان دانلود کنید و با جاوا اجرا میشه