خانهاخبار
نسخه مشکی KEYone با 4 گیگابایت رم عرضه شد

نسخه مشکی KEYone با 4 گیگابایت رم عرضه شد

KEYone یکی از گوشی‌های تازه و پرطرفدار کمپانی BlackBerry است و حالا خبردار شدیم که نسخه کاملا مشکی آن هم وارد بازار شده. ظاهرا ویژگی‌های فنی گوشی مذکور هم در این نسخه تازه کمی بهبود یافته.
۱۳۹۶/۵/۱۱

چند روز پیش شایعه‌ای در فضای وب منتشر شد که ادعا می‌کرد BlackBerry قرار است نسخه جدیدی از گوشی KEYone با بدنه کاملا مشکی عرضه کند. همچنین گفته شده بود که عرضه این نسخه جدید در هند و در تاریخ 1 اوت (10 مرداد) اتفاق می‌افتد. شایعه مذکور ظاهرا موثق بوده چراکه شب گذشته این موضوع به حقیقت پیوست و نسخه مشکی KEYone به نام Limited-Edition KEYone Mercury Black Device By BlackBerry Made By Optiemus Infracom رسما معرفی شد. نسخه اصلی این گوشی قبلا توسط شریک تجاری BlackBerry به نام TCL طراحی و ساخته شده بود و حالا این نسخه جدید هم توسط همکار TCL یعنی Optiemus Infracom ساخته شده است.

میان نسخه اصلی و Mercury این گوشی سه تفاوت عمده وجود دارد. نسخه Mercury با بدنه کاملا مشکی عرضه شده اما بدنه گوشی KEYone اصلی به رنگ مشکی و فریم نقره‌ای طراحی شده است. KEYone ساخت کمپانی TCL با 3 گیگابایت رم در آمریکا و سایر کشورهای جهان عرضه می‌شود درحالی‌که نسخه ساخت Optiemus 4 گیگابایت رم دارد. همچنین مقدار حافظه داخلی در نسخه Mercury 64 گیگابایت است که از حافظه داخلی نسخه اصلی با 32 گیگابایت، 2 برابر بیشتر شده است.

البته هر دو نسخه همچنان از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 625 قدرت می‌گیرند و مقدار ظرفیت باتری آن‌ها هم یکسان است. متاسفانه نسخه Mercury کاملا مشکی در حال حاضر تنها در بازار هند و به قیمت 624 دلار به فروش می‌رسد. ممکن است این گوشی در آینده نزدیک در سایر نقاط جهان هم عرضه شود. به نظر شما آیا ارزش خرید این نسخه تازه بیشتر از KEYone اصلی است؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

mahbod

۱۳۹۶/۶/۱۱
kei dar gsm mojod mishe?

حسین

۱۳۹۶/۵/۱۱
۶۲۴ دلار ؟؟ اونم با اسنپ ۶۲۵ ، به هیچ عنوان ارزش خرید نداره ، وانپلاس نسخه ۱۲۸ گیگش ۵۲۰ دلار قیمت داره که یه پرچمداره تمام عیاره

علی

۱۳۹۶/۵/۱۱
گوشی های بلک بری به هیچ عنوان ارزش خرید ندارند