خانهاخبار
تصویر گوشی میزو X2 با نمایشگر رنگی دایره‌ای فاش شد

تصویر گوشی میزو X2 با نمایشگر رنگی دایره‌ای فاش شد

به‌نظر می‌رسد که محصول جدید میزو از یک صفحه‌نمایش با طراحی گرد استفاده می‌کند که ظاهری مانند ساعت‎های مچی‌ هوشمند را برایتان تداعی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۵/۱۱

شرکت میزو، اولین سری از گوشی‌های خود را با نمایشگر ثانویه مدتی پیش معرفی کرد و میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس به صفحه‎نمایش رنگی مستطیلی‌شکل مجهز شده است که در بدنه پشتی جای می‌گیرد. با این‏‌حال، به‎نظر می‎رسد که این سازنده چینی، در حال آماده‌سازی محصول دیگری است که از نمایشگر ثانویه استفاده می‎کند.

image

اگر تصاویر تازه منتشر شده صحت داشته باشد، شرکت چینی میزو گوشی جدیدی با نام میزو X2 را توسعه خواهد داد که به نمایشگر ثانویه مجهز شده است. با این‏حال، صفحه‎نمایش مورد استفاده در این گوشی برخلاف نمایشگر ثانویه مورد استفاده در میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس، طراحی مستطیلی‌شکل ندارد و طراحی صفحه‎نمایش ثانویه آن، گرد است.

نمایشگر ثانویه گوشی جدید میزو به دلیل بهره‌گیری از طراحی گرد،  ظاهر یک ساعت‌مچی هوشمند را در بدنه پشتی گوشی میزو X2 تداعی می‌کند. با این‏حال، هنوز مشخص نیست که تصاویر تازه به‎دست آمده، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

image

اگر تصویر به‎دست امده مربوط به یک نمونه واقعی باشد، باید دید که شرکت میزو چگونه از مزایای آن استفاده خواهد کرد. آیا میزو X2 مانند میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین اصلی، تصاویر سلفی بگیرند یا خیر. در گوشی‎های پرچم‏دار جدید میزو از دوربین دوگانه به عنون شاتر اصلی استفاده شده است؛ همین موضوع، استفاده از نمایشگر ثانویه را در این مدل کاربردی نشان می‌‏دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)