خانهاخبار
کیس‌های گلکسی نوت 8 و رندر جدید از فبلت پرچمدار 2017 سامسونگ

کیس‌های گلکسی نوت 8 و رندر جدید از فبلت پرچمدار 2017 سامسونگ

تصاویر جدیدی از یک کیس گلکسی نوت 8 به‌دست آمده است و اوان بلس نیز، تصویری را از رنگ Midnight Black گلکسی نوت 8 منتشر کرده که طراحی آن‌را نشان می‎دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۰

ایوان بلس، به‌تازگی تصاویر جدیدی را از فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 8 منتشر شده است و با توجه به دقت خوب این شایعه‎پرداز، انتظار می‌رود که رندر تازه منتشر شده، طراحی نهایی پرچم‎دار جدید سامسونگ را به نمایش بگذارد. ایوان بلس، ادعا می‌‏کند که رندر منتشر شده مربوط به رنگ Midnight Black گلکسی نوت 8 خواهد بود و از آنجایی‌که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز در این رنگ عرضه شده است، احتمالاً این رندر صحت داشته باشد.

رندر جدیدی که توسط ایوان بلس منتشر شده است، با شایعات پیشین پیرامون گلکسی نوت 8 هم‎جهت بوده و در تمامی آن‏ها، تأیید می‌‏شود که فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ با حاشیه‎های بسیار کم راهی بازار خواهد شد. در بالا و پایین صفحه‎نمایش، ضخامت حاشیه بسیار کم است و با توجه به عرضه گلکسی نوت 8 با نمایشگر لبه منحنی دوگانه، حاشیه‌های موجود روی دو طرف دیگر نمایشگر به هیچ عنوان جلب‌توجه نخواهد کرد.

image

تصاویر جدید، تأیید می‌کند که گلکسی نوت 8 از یک دکمه اختصاصی برای فعال‎سازی دستیار صوتی بیکسبی استفاده خواهد کرد که این دکمه در زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارد. البته در حال‌حاضر، دستیار صوتی دیجیتالی بیکسبی در کره جنوبی و ایالات متحده فعال شده است.

هم‎چنین، رندرهایی از یک کیس مربوط به گلکسی نوت 8 نیز به‌دست آمده است که پرچم‎دار جدید سامسونگ را به نمایش می‎گذارد. در بدنه جلو، شاهد تفاوت خاصی با رندر منتشر شده توسط ایوان بلس نیستیم اما در پنل پشتی، مشاهده می‌شود که گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد. سنسور تشخیص اثرانگشت نیز در کنار دوربین اصلی جای گرفته است.

image

در مقایسه این رندرها با طراحی گلکسی اس 8 پلاس، می‌توان گفت که گلکسی نوت 8 کشیده‌تر از گوشی‎های پرچم‎دار 2017 سامسونگ خواهد بود و طراحی مستطیلی‌شکل دارد. این در حالی است که لبه‎های شاسی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، دارای انحنا است.

image

منبع انتشار این تصویر، مدعی است که گلکسی نوت 8 از دوربین بدون رقیبی بهره می‌برد و هم‏چنین، قلم S-Pen با قابلیت‎های جدیدی همراه شده است.

image

سامسونگ، فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 8 را با نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل عرضه خواهد کرد. این فبلت پرچم‎دار در دو نسخه با تراشه اگزینوس 8895 سامسونگ و اسنپدراگون 835 کوالکام راهی بازار خواهد شد. نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام برای عرضه در ایالات متحده درنظر گرفته شده است و سامسونگ، نسخه دیگر را با تراشه اگزینوس 8895 به صورت جهانی عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهرداد

۱۳۹۶/۵/۱۴
دشمناش آتیش نگیرن خوبه

امیر

۱۳۹۶/۵/۱۲
اگه آتیش نگیره خوبه

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۱
وقتی که یه حسود نظر میده

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۵/۱۱
اتفاقا بسیار شیک و زیبا هستش.حداقل از پرچمدار های اچ تی سی قشنگتره

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۱
اس۸که زیباترین گوشی دنیاست اینم مثل همون.