خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن‌های رایگان هواشناسی برای اندروید و آیفون در سال 2017

بهترین اپلیکیشن‌های رایگان هواشناسی برای اندروید و آیفون در سال 2017

در این مطلب از وب‌سایت جی اس ام، پنج اپلیکیشن برتر رایگان هواشناسی برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید در سال 2017 را به شما معرفی خواهیم کرد.
۱۳۹۶/۵/۸

اپلیکیشن‌های هواشناسی ازجمله مهم‌ترین اپلیکیشن‌هایی هستند که باید در یک گوشی هوشمند، فارغ از نوع سیستم‌عامل، وجود داشته باشند. این نرم‌افزارها در طول سالیان گذشته پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده‌اند و دقت و صحت پیش‌بینی‌های آن‌ها افزایش یافته است.

فرقی نمی‌کند که یک گزارش هواشناسی ساده را بخواهید یا گزارشی همراه با جزئیات و گزارشات دقیق. در این مطلب از وب‌سایت جی اس ام قصد داریم 5 اپلیکیشن برتر هواشناسی برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم. تمامی این اپلیکیشن‌ها رایگان هستند و برای استفاده از آن‌ها لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

AccuWeather

image

AccuWeather می‌تواند برای هر طول و عرض جغرافیایی روی کره زمین، پیش‌بینی هواشناسی را به‌صورت محلی ارائه کند. این پیش‌بینی‌ها هر 15 دقیقه با اطلاعات 15 روز آینده به‌روزرسانی می‌شوند. همچنین این اپلیکیشن از 33 زبان مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. در AccuWeather، شرایط فعلی آب‌وهوا در هر 15 دقیقه و با اطلاعاتی از قبیل میزان رطوبت، درصد بارش، نقطه شبنم، میزان دید، شاخص UV، مقدار سرعت باد و زمان طلوع و غروب خورشید به‌روزرسانی می‌شود.

اپلیکیشن AccuWeather هم‌چنین از یک سیستم پیش‌بینی آب‌وهوای منحصربه‌فرد نیز بهره می‌برد که می‌تواند عوامل مختلف هواشناسی را برای تعیین درجه حرارت محلی تجزیه‌وتحلیل کند. خلاصه گزارشات AccuWeather نیز می‌توانند آب‌وهوای 5 روز آینده را به همراه توضیح رویدادهای آب و هوایی برای شما شرح دهند.

image
   
image
 

Yahoo Weather

image

اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای یاهو یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که در این زمینه وجود دارد. Yahoo Weather از یک طراحی بسیار زیبا بهره می‌برد و می‌تواند بر اساس موقعیت فعلی شما، زمان و شرایط فعلی آب و هوایی، عکس پس‌زمینه خود را آپدیت کند. با این اپلیکیشن می‌توانید به اطلاعات دقیق آب و هوایی 24 ساعت و 10 روز آینده دسترسی داشته باشید.

در Yahoo Weather، رادارهای تعاملی، ماهواره، گرما و نقشه‌های بادی در کنار هشدارهای آب و هوایی وجود دارند. همچنین اطلاعاتی مانند زمان طلوع و غروب خورشید، ماژول‌های باد و فشار نیز به نمایش درمی‌آیند. Yahoo Weather همچنین از یک سنسور رطوبتی نیز بهره می‌برد که می‌تواند میزان اشعه UV را اندازه‌گیری کرده و احتمال بارش را نیز گزارش کند.

image
   
image
 

The Weather Channel

image

برنامه The Weather Channel می‌تواند تغییرات آب و هوایی را بر اساس مکان فعلی، آب‌وهوا و زمان روز روی صفحه اصلی  نمایش دهد. از مزیت‌های این اپلیکیشن این است که می‌تواند در موقع طوفان‌ها، راهنمایی‌ها و ترفندهایی را به شما بیاموزد تا از خطر در امان بمانید. همچنین می‌توانید به پیش‌بینی‌های 15 روزه و آخر هفته‌ای دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن The Weather Channel حتی امکان دسترسی به اطلاعاتی مانند رطوبت، نقطه شبنم، طلوع و غروب آفتاب، سرعت باد، شاخص UV، میزان دید و برف را نیز به شما می‌دهد.

image
   
image
 

WeatherPro Free

image

با استفاده از WeatherPro Free می‌توانید به پیش‌بینی‌های 7 روزه در بازه‌های 3 ساعته و 3 روزه دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن یک ویجت را نیز روی صفحه اصلی نمایش می‌دهد و می‌تواند گزارش آب و هوایی 2 میلیون نقطه جغرافیایی را در جهان ارائه کند. WeatherPro Free همچنین می‌تواند گزارشات آب و هوایی در مورد میزان حرارت، باد، بارش و سایر اطلاعات مربوطه را نیز نمایش دهد.

image
   
image
 

Weather Live Free

image

با استفاده از این برنامه می‌توانید یک پیش‌بینی دقیق از آب‌وهوای 7 روز آینده داشته باشید. همچنین امکان دسترسی به اطلاعاتی مانند دما، سرعت باد و جهت، اطلاعات فشار و بارندگی، زمان طلوع / غروب خورشید و احتمال باراندگی نیز فراهم است.

image
   
image
 

شما چه اپلیکیشن‌های دیگری را برای قرارگرفتن در لیست بالا پیشنهاد می‌کنید؟ 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۵/۸
نقش "سونی" چیه این وسط ؟

XPERIA Z3+

۱۳۹۶/۵/۸
تو این زمینه فقققققققققط AccuWeather عالیه واقعا من از اول رو سونی خودم داشتم واااااااقعا دقیقه حتی برای شهرهای کوچه و روستا و اصلا چیزی به اسم پوشش براش معنی نداره واقعا عالیه