خانهاخبار
هوآوی: میت 10، آیفون 2017 اپل را به چالش خواهد کشید!

هوآوی: میت 10، آیفون 2017 اپل را به چالش خواهد کشید!

رئیس واحد تجاری مصرفی هوآوی، به‌تازگی میت 10 را به عنوان پرچم‎دار جدید این شرکت تأیید کرده و هم‎چنین، مدعی شده است که این مدل به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۵/۶

شرکت هوآوی در حال‌حاضر، سومین سازنده پرفروش بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و این سازنده چینی برای رقابت با سامسونگ و اپل در صدر جدول پرفروش‌ترین‌های بازار، به سختی رقابت می‌کند.

با شروع سال 2017، شرکت هوآوی از پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی کرد که علی‌رغم قیمت مناسب، مشخصات سخت‌افزاری قدرت‎مندی را به همراه دارند و در بخش عکس‌برداری نیز، این دو گوشی از بهترین‌های بازار به شمار می‌آید. با فرا رسیدن نیمه دوم سال، سازندگان آماده می‌شوند تا فبلت‌های پرچم‌دار خود را ارائه دهند و آیفون 8 اپل، یکی از مورد انتظارترین محصولاتی است که تا پایان تابستان به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

image

به همین جهت، شرکت هوآوی روی محصول قدرت‌مندی کار می‌کند که میت 10 نامیده خواهد شد و براساس ادعا رسمی ریچارد یو، رئیس واحد  تجاری مصرفی هوآوی، پرچم‎دار جدید اپل را شکست می‌دهد. ریچارد یو، ضمن تأیید میت 10 به عنوان فبلت پرچم‏‌دار جدید هوآوی، اعلام کرده است:

ما یک محصول قوی‌تر داریم؛ میت 10 که مدت زمان ماندگاری شارژ باتری در آن افزایش یافته است و از یک نمایشگر تمام‌صفحه استفاده می‎کند، سرعت شارژ بالاتری دارد، از نظر عکس‌برداری قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌دهد و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را نیز به همراه دارد؛ کمک خواهد کرد تا با اپل رقابت کنیم.

اگر به خاطر داشته باشید، در شایعات پیشین پیرامون میت 10 نیز اعلام شده بود که این مدل به یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز می‌شود. براساس اطلاعات به‎دست آمده، گمان می‎رود که نمایشگر فبلت پرچم‏دار جدید هوآوی توسط JDI به تولید خواهد رسید و هوآوی از همان نمایشگر کشیده و جدید ژاپن دیسپلی استفاده خواهد کرد. نسبت ابعاد نمایشگر مذکور، 18 به 9 است و رزولوشن نمایشگر نیز 1080 در 2160 پیکسل عنوان می‎شود.

علاوه‌براین، گمان می‌رود که میت 10 از چهار دوربین استفاده خواهد کرد؛ مانند میت 9 در این فبلت پرچم‎دار از دو سنسور برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد اما به جای اینکه تنها از یک سنسور به عنوان دوربین سلفی استفاده شود، هوآوی فبلت پرچم‎دار جدیدش را با دوربین دوگانه سلفی عرضه خواهد کرد.

این مدل، هم‌چنین به چیپ‌ست Kirin 970 مجهز شده است که تولید آن از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. تراشه مذکور، مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری است و از هشت هسته پردازشی استفاده می‎کند. انتظار می‌رود که میت 10 در اوایل پاییز به صورت رسمی معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۸
خخخ حالا میبینیم مهدی

یونس

۱۳۹۶/۶/۲۷
بسیار عالی
هواوی بی نظیره

Matin

۱۳۹۶/۶/۱۴
اخه اینقدر داری میسوزی که میگی هواوی اشغاله تو نمیتونی iOS به اینگلیسی بنویسی میگی بهتره اول برو یه گوشی اندروید بخر بعد حرف بزن خخخخ ای او اس?????

محمد رضا

۱۳۹۶/۶/۱۰
روزی میاد که که گوشی های هوآوی این مدلو میزنن:huawei bestحالا انقد دیس بزن تا حال کنی ولی خواهیم دید

محمد

۱۳۹۶/۵/۲۷
سلام خدمت همگی
در جواب دانیال ک گفت هواوی اشغاله و فلان
خواستم جوابشو بدم
اولا اگ اشغال بود جزو سه تولید کننده برتر گوشی در جهان نبود
دوما تو کشور ما
هرچیزی ک گرون تر باشه
میگن حتما بهتره نمیگم ایفون بده ولی واقعا می ارزه وقتی میتونی 1600 تا2تومن بدی یه پرچمدار بخری
ک تا دوسال برات کار میکنه
رو بزاری کنار و بری3500تا4600!!
بدی به ایفون ک بخدا فقط پول مارکشو میگیره رو بخری!؟
هواوی تا چن سال دیگ
ایفون رو پشت سر میذاره
دانیال خان تو این چن سال ک اومده سونی و ال جی وخیلی شرکت های مشهور
رو پشت سر گذاشته و الان سومه
باتشکر