خانهاخبار
واتس‌اپ رکورد زد؛ یک میلیارد نفر، تعداد کاربران فعال روزانه

واتس‌اپ رکورد زد؛ یک میلیارد نفر، تعداد کاربران فعال روزانه

واتس‌اپ، سال گذشته تنها 1 میلیارد کاربر فعال به صورت ماهانه داشته و اکنون، تعداد کاربران این برنامه پیام‌رسانی به یک میلیارد نفر در روز رسیده است.
۱۳۹۶/۵/۶

اپلیکیشن پیام‌رسانی واتس‌اپ، امروز اعلام کرده است که تعداد کاربران فعال روزانه این برنامه پیام‌رسانی از مرز یک میلیارد نفر در روز پیشی گرفته است. واتس‌اپ، هم‎چنین جزئیات جالب دیگری را پیرامون آمار استفاده کاربران از این برنامه ارائه داده است؛ 55 میلیارد پیام به صورت روزانه با استفاده از واتس‌اپ، فرستاده می‎شود و تعداد تصاویری که بر بستر واتس‌اپ مبادله می‎شود، به 4.5 میلیارد عدد می‌رسد.

image

در رابطه با ویدیوهایی که به صورت روزانه کاربران با استفاده از واتس‌اپ به صورت برای یک‌دیگر می‌فرستند، واتس‌اپ به یک میلیارد عدد اشاره دارد. تعداد کاربران ماهانه این برنامه پیام‎رسانی نیز، رشد چشمگیری نسبت به گذشته داشته است و اکنون، 1.3 میلیارد نفر به صورت ماهانه در واتس‌اپ فعال هستند.

این برنامه که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، از بیش از 60 زبان پشتیبانی می‌کند و برای افزایش تعداد کاربران خود، اعلام شده است که قابلیت‎های جدیدی در آینده‌ای نزدیک برای واتس‌اپ ارائه می‌شود.

واتس‎اپ به عنوان یک برنامه کامل و قابل اطمینان به شمار می‎رود که برای ارسال پیام‎های صوتی و متنی، تصاویر و فیلم و برقراری تماس، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی‎که مایل به نصب این برنامه روی گوشی‌هوشمند اندرویدی خود هستید، از طریق این لینک برنامه واتس‎اپ را دریافت کنید و کاربران سیستم‌عامل iOS برای دریافت واتس‌اپ از فروشگاه اپ‌استور، می‌توانند از این لینک استفاده نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صدرا

۱۳۹۶/۵/۷
سال هاست ازش استفاده میکنم واقعا راضیم. بهترین مسنجر از هر نظر به خصوص امنیت. تعداد استفاده کنندگانش اینو تایید میکنه!