خانهاخبار
میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با دو صفحه‎نمایش و دوربین دوگانه معرفی شد

میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با دو صفحه‎نمایش و دوربین دوگانه معرفی شد

شرکت میزو در نهایت، از گوشی‌های جدید پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کرد. هر دو مدل به صفحه‌نمایش ثانویه مجهز شده است که در بدنه پشتی قرار دارد و به کمک آن می‌توانید با استفاده از دوربین اصلی، عکس سلفی بگیرید.
۱۳۹۶/۵/۴

شرکت میزو، به‌تازگی از دو گوشی جدید پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کرده است. هر دو مدل از نمایشگر Super AMOLED، استفاده می‌کند و در بدنه پشتی نیز، یک پنل آمولد به کار گرفته شده است. به عبارت بهتر، برخلاف سایر گوشی‌های هوشمند دیگر که صفحه‌نمایش دوم در لبه‎ بالای نمایشگر اصلی قرار دارد؛ در میزو پرو 7، صفحه‎نمایش ثانویه به بدنه پشتی منتقل شده است. این صفحه‎نمایش برای بررسی هشدارها، کنترل پخش آهنگ در برنامه موسیقی و تصویربرداری سلفی با دوربین اصلی به کار گرفته می‎شود.

image

میزو پرو 7 به دو سنسور 12 مگاپیکسلی IMX386 مجهز شده است که یکی از آن‎ها، رنگی خواهد بود و دیگری، سیاه و سفید است. شرکت میزو از دو سنسور با دریچه دیافراگم f2.0 در میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس استفاده خواهد کرد و شرکت میزو وعده می‎دهد که عملکرد دوربین در تصویربرداری در محیط‌های کم‌نور بسیار خوب خواهد بود. در صورتی‌که ترکیب دو دوربین اصلی برای تصویر‌برداری سلفی شما را راضی نمی‎کند، می‌توانید از شاتر 16 مگاپیکسلی در بالای صفحه‎نمایش استفاده کنید که البته فاقد فلاش LED خواهد بود.

image

تفاوت بین مدل 5.2 اینچی (میزو پرو 7) و مدل 5.7 اینچی (میزو پرو 7 پلاس) تنها به اندازه صفحه‎نمایش محدود نمی‎شود. میزو پرو 7 به چیپ‎ست هلیو پی 25 مدیاتک مجهز شده است که در واقع، یک تراشه میان‌رده با هشت هسته پردازشی به شمار می‎رود. با این‌حال، نسخه قدرتمندتر میزو پرو 7 با تراشه هلیو ایکس 30 و 128 گیگابایت حافظه در دسترس قرار خواهد گرفت.

 میزو پرو 7 پلاس، قدرت‏مندتر است و اولین محصولی به شمار می‎رود که تراشه هلیو ایکس 30 مدیاتک با پردازنده ده هسته‎ای به آن قدرت می‌دهد. این تراشه، مبتنی بر لیتوگرافی 10 نانومتری بوده و به عنوان چیپ‌ست پرچم‎دار مدیاتک برای سال 2017 به تولید رسیده است.

image

برای مدل کوچک‎تر، شرکت میزو به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت بسنده کرده است تا تفاوت‎های میزو پرو 7 با رقبای اندرویدی‌اش در سال 2017 چندان مشهود نباشد. این در حالی است که میزو پرو 7 پلاس با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ البته، نسخه ارزان‎قیمت‎تر آن با 64 گیگابایت حافظه راهی بازار می‎شود.

واضح است که میزو پرو 7 پلاس به یک نمایشگر بزرگ‌تر مجهز خواهد بود؛ البته، رزولوشن آن نیز در مقایسه با میزو پرو 7 بیشتر است. شرکت میزو در پرو 7 از صفحه‎نمایش 5.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن Full HD (یا 1920 در 1080 پیکسل) استفاده کرده است و به دلیل اینکه در مدل پلاس، اندازه صفحه‎نمایش به 5.2 اینچ رسیده؛ شرکت میزو، رزولوشن نمایشگر را به Quad HD یا 1440 در 2560 پیکسل افزایش داده است. در هر دو مدل، یک نمایشگر 2 اینچی سوپر آمولد در بدنه پشتی قرار دارد؛ با توجه به ماهیت نمایشگر مورد استفاده در بدنه پشتی، انتظار می‌رود که استفاده از آن تأثیر چندانی روی ماندگاری شارژ باتری نداشته باشد.

image

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس از تراشه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و رزولوشن نمایشگر آن‎ها نیز با یک‎دیگر اختلاف دارد؛ به همین جهت، بدیهی است که ظرفیت باتری مورد استفاده در آن‏ها با یک‎دیگر تفاوت داشته باشد. مدل پلاس به یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که قابلیت شارژ سریع mCharge 4.0 می‌تواند باتری آن‎را به سرعت شارژ نماید؛ براساس اعلام رسمی، باتری در مدت نیم ساعت تا 67 درصد شارژ خواهد شد. در میزو پرو 7، تنها از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است و از آنجایی‌که ظرفیت باتری کم‏تر هست؛ فناوری شارژ سریع mCharge 3.0 باتری را به سرعت شارژ می‎کند. درگاه میکرو یواس‌بی نوع سی نیز برای اتصال شارژ در لبه پایین دستگاه تعبیه شده است.

image

گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس از جک هدفون 3.5 میلی‎متری در استفاده می‎کند و تراشه اختصاصی نیز برای ارتقای کیفیت صدا در این دو مدل، تعبیه شده شده است. هدفون‌های میزو Flow نیز به همراه دو گوشی جدید میزو معرفی شده است که البته، اعلام نشده در جعبه گوشی‎های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس، این هدفون ارائه می‎شود یا باید به صورت جداگانه آنرا خریداری کنید.

میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از رابط‌کاربری Flyme استفاده می‌کند که سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0، روی این دو گوشی نصب شده است. هر دو مدل از 5 آگوست (14 مرداد) عرضه خواهد شد و مدل پایه یعنی میزو پرو 7 تنها 430 دلار قیمت دارد. نسخه پلاس نیز با قیمت 530 دلار عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Davod

۱۳۹۶/۵/۶
من گوشی میزو داشتم در با رقبا واقعا از بقیه سر تره.شرکت میزو به نظرم طی مدت زمان کم به شهرت خاصی برسه

marsad

۱۳۹۶/۵/۶
رنگ بندی های مختلف و زیبایی داره

007

۱۳۹۶/۵/۵
امسال همه شرکتای گوشی سازی یه نو آوری داشتن که قبلا نمونش دیده نشده بود. شرکت میزو به عنوان یه برند چینی با انتقال صفحه نمایش دوم به پشت گوشی یکی از جالبترین نو آوریارو داشته.معمولا برندای چینی از شرکتای دیگه ایده میگیرن و کپی کاری میکنن ولی شرکت میزو یه طراحی کاملا اختصاصی و متفاوت ارائه داده که نمونه نداره.

soroush

۱۳۹۶/۵/۵
زیبا و خاص و با قیمت مناسب یه گوشی متفاوت با سخت افزاری که با تمام پرچمدارا میتونه رقابت کنه...عالیه...فک کنم فروش خوبی در انتظارش باشه

yashar2080

۱۳۹۶/۵/۵
ایده جالبیه.... خوشم اومد....