خانهاخبار
تولید آزمایشی آیفون‌های سال 2017 آغاز شد

تولید آزمایشی آیفون‌های سال 2017 آغاز شد

کمپانی اپل از امروز تولید آزمایشی آیفون‌های سال ۲۰۱۷ خود را آغاز کرد که شامل سه مدل آیفون ۷ اس، ۷ اس پلاس و آیفون ۸ یا همان نسخه ویژه دهمین سالگرد تولد آیفون است.
۱۳۹۶/۵/۵

مدتی است در خبرها اعلام می‌شود که تولید آیفون ۸ با تاخیر همراه است، اما به تازگی توییتی از سوی فردی به نام بنجامین گسکین منتشر شده است که موضوع دیگری را حکایت می‌کند. بر اساس این توییت، ظاهرا فاکس‌کان نه تنها تولید آیفون ۸ را آغاز کرده، بلکه همزمان به تولید خانواده ۷ اس هم مشغول است.

گرچه نمی‌توان با اطمینان ۱۰۰ درصد نام مدل‌های امسال آیفون را اعلام کرد، اما بسیاری از شایعات از دو مدل معمولی با نام‌های آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس یاد کرده‌اند و همچنین نسخه ویژه امسال را هم آیفون ۸ نامیده‌اند. طبق اعلام منبع گسکین: فاکس‌کان تولید آزمایشی سه مدل آیفون جدید را با ۲۰۰ دستگاه در روز آغاز کرده است و آیفون ۸ با تاخیر عرضه نمی‌شود.

image

با این‌که اعلام شد آیفون ۸ با تاخیر عرضه نمی‌شود، به این موضوع اشاره نشد که آیا با محدودیت منابع همراه است یا خیر. در برخی شایعات به موضوع عدم عرضه آیفون ۸ با تاخیر اشاره شد و اعلام شد با وجود سختی فرایند تولید، احتمالا این مدل در زمان مورد انتظار کاربران آماده ارایه خواهد بود. البته نمی‌توان با قطعیت این خبر را تایید کرد، تا کنون تعداد شایعات و خبرها درباره تاخیر در تولید آیفون ۸ بسیار زیاد بوده است و حتی برخی از آن‌ها سال ۲۰۱۸ را به عنوان زمان عرضه این نسخه اعلام کرده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Arshad67r

۱۳۹۶/۵/۵
خداییش با این قیمتی واسش میزارن ارزش خرید نداره. نمیشه که گوشی خرید فقط به خاطر این که اسم آمریکا روشه..من که منتظرم نوت 8 بیاد گرون هم که باشه لااقل نیازم رو برطرف میکنه بدون هیچ مشکل و محدودیتی.