خانهاخبار
نرم‌افزار رایگان Kaspersky Free به‌زودی در دسترس همه کاربران

نرم‌افزار رایگان Kaspersky Free به‌زودی در دسترس همه کاربران

نرم‌افزار امنیتی Kaspersky Free برای بهبود مستمر کارایی خود از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۴

شرکت کاسپرسکی امسال که سال بیستم تاسیس آن به شمار می‌رود، نرم‌‌افزار امنیتی رایگان Kaspersky Free را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار می‌دهد.

به نوشته وبلاگ رسمی کاسپرسکی، این نرم‌افزار که توسعه آن یک سال و نیم زمان برده است، نخستین بار در سال 2016 به‌صورت آزمایشی در روسیه، اوکراین، بلاروس، چین و برخی از کشورهای نوردیک (در منطقه اسکاندیناوی و شمال اقیانوس اطلس) منتشر شد. پس از این مرحله، همه کاربران جهان به‌مرور و طی چهار ماه بسته به منطقه جغرافیایی خود به آن دسترسی خواهندیافت. طبق برنامه، نخست کاربران آمریکا، کانادا و بسیاری از کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه به این نرم‌افزار دسترسی می‌یابند. کشورهای غرب آسیا و از جمله ایران، همچنین هند، آفریقا، ترکیه و آمریکای لاتین از ماه سپتامبر می‌توانند Kaspersky Free را دریافت و نصب کنند. اروپا، ژاپن و کره جنوبی در اکتبر و ویتنام و تایلند نیز در نوامبر امسال به این نرم‌افزار دسترسی پیدا می‌کنند تا به این ترتیب، همه کشورها تحت پوشش واقع شوند.

image

این نرم‌افزار برای بهبود مستمر عملکرد خود از فناوری یادگیری ماشینی بهره می‌برد. به همین علت، هرچه شمار کاربران آن افزایش پیداکند «پایگاه مه‌داده» یا اصطلاحا «بیگ دیتا بیس» نرم‌افزار نیز غنی‌تر می‌شود و با تحلیل داده‌ها بر کارایی خود می‌افزاید.

البته قرار نیست Kaspersky Free جایگزین ضدویروس پولی این شرکت شود زیرا تنها ضروریات امنیتی را تامین می‌کند که ضدویروس، محافظت از ایمیل و به‌روزرسانی خودکار از آن جمله است.

طبق نوشته سایت رسمی کاسپرسکی، محصولات این شرکت در جهان بیش از 400 میلیون کاربر و  270 هزار مشتری سازمانی دارد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ali.hosseini

۱۳۹۶/۵/۶
سلام
ضمن تشکر، متن با اضافه شدن تاریخ تقریبی دسترسی به نرم‌افزار بر حسب مناطق مختلف، به‌روزرسانی شد.

چپ و راست

۱۳۹۶/۵/۴
تاريخ مشخص نكردن آيا