خانهاخبار
پرچم‌دار نوکیا، 25 مرداد ماه رونمایی خواهد شد

پرچم‌دار نوکیا، 25 مرداد ماه رونمایی خواهد شد

پس از مدت‌ها انتظار، نوکیا در تاریخ 25 مرداد ماه از پرچم‌دار خود یعنی نوکیا 8 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۶/۵/۳

بازگشت نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند، با معرفی چند گوشی هوشمند میان رده همراه بود اما نخستین اسمارت فون پرچم‌دار نوکیا با استفاده از سیستم عامل اندروید، تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد. به گفته وب‌سایت The Verge، اچ‌ام‌دی گلوبال دعوت‌نامه‌ای برای مراسم رونمایی از نوکیا 8 در تاریخ 25 مرداد و در شهر لندن ارسال کرده است.

اما بر اساس آخرین شایعات، نوکیا 8 از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی با لنزهای ساخت کارل زایس، نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. به علاوه گفته می‌شود که نوکیا 8 به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‌کند.

image

حداقل سه رنگ برای نوکیا 8 عرضه خواهد شد: آبی، نقره‌ای و طلایی. از رندرهای افشا شده اینطور برمی‌آید که طراحی این گوشی، به مدل‌های قدیمی لومیا شباهت دارد که چند فاکتور در این مورد مهم هستند، حسگر اثرانگشت که در کلید هوم ادغام شده، کلیدهای ناوبری خازنی، و حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین. همچنین گفته می‌شود قیمت نوکیا 8 برابر با 600 دلار خواهد بود. به هر حال به زودی این گوشی معرفی خواهد شد و اطلاعات کامل را از آن دریافت خواهیم کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ali

۱۳۹۶/۵/۳
به مناسب تولد منه ها وگرنه مینداخت یه روز دیگه :D