خانهاخبار
دی اس 7 کراس بک بزودی در ایران

دی اس 7 کراس بک بزودی در ایران

شرکت آرین موتور تابان نماینده انحصاری دی اس در ایران از ورود DS 7 کراس بک به ایران خبر داد.
۱۳۹۶/۵/۴
image

DS در گذشته زیرمجموعه‌ای از برند سیتروئن بود و کمتر از 3 سال است که گروه PSA برند DS را به عنوان یک برند مستقل در کنار پژو و سیتروئن معرفی کرد.

PSA مصمم است که جدیدترین نام تجاری خود را به عنوان یک بازیگر برتر معرفی کند و ظاهر کلاسیک 7 Crossback بر روی بسیاری از نشانه‌های بازار تاکید می‌کند، به ویژه شباهت عقب آن به Audi Q5.

DS می‌‌گوید در تمام مدل‌ها از مواد باکیفیت برای داخل خودرو استفاده می‌شود و همچنین امکان سفارشی‌سازی برای ماشین PSA بی‌سابقه است.

2 عدد مانیتور 12 اینچی در در داخل ماشین تعبیه شده است. اولین صفحه نمایشی HD تاچ نصب شده در مرکز ماشین به شما کمک می‌کند به سیستم نویگیشن، رسانه و سیستم هوشمند DS متصل شوید. دومین مانیتور در پنل ابزار می‌تواند به منظور فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز شخصی شما (مستقیما در راستای دید شما) شخصی‌سازی شود. فضای مسافری در 7 Crossback در جلو و عقب سخاوتمندانه است و در نسخه های Plusher صندلی‌های عقب امکان خم شدن بصورت الکتریکی را دارند.

این خودرو از یک پیشرانه‌ی 225 اسب بخاری و جعبه دنده 8 سرعته بهره می‌برد و دی اس سعی کرده با استفاده از آخرین تکنولوژی سیستم‌های انتقال قدرت، تعویض دنده‌ی سریع و بسیار نرم را محیا کند.

 تمامی تیپ‌های عرضه شده این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و مهندسان PSA تایید کرده‌اند که هیچ برنامه‌ای برای یک 7 Crossback با سیستم مکانیکی چهار چرخ وجود ندارد.

DS بسیار علاقمند است تا crossback 7 را به عنوان پیشرو در فناوری معرفی کندو به همین دلیل از چراغ‌های تمام LED با سه عنصر متحرک استفاده کرده که انیمیشن زیبایی را به عنوان خوشامدگویی در هنگام باز شدن قفل درب‌ها اجرا می‌کند.

چراغ‌های عقب این خودرو طراحی پیچیده‌ای دارند که باعث شده است، نمای پشت دی اس 7 جلو‌ه‌ خاصی به خود بگیرد. در این چراغ‌ها از 42 ال‌ای‌دی استفاده شده که آن‌را ایمن‌تر و روشن‌تر و همچنین استاندارد می‌کند.

این خودرو همچنین از سیستم تعلیق اکتیو استفاده می‌کند. به این ترتیب که دوربین‌های تعبیه شده در جلوی خودرو ناهمواری‌های سطح جاده را تشخیص داده و متناسب با آن سیستم تعلیق را به صورت بلادرنگ نرم‌تر و روان‌تر می‌کند تا در عین سریع‌بودن تجربه‌ی رانندگی نرم‌تری را به راننده بدهد.

این دوربین در بالای شیشه جلو قرار داده شده و با پردازش تصاویر دریافت شده میزان ناهمواری سطح جاده را تشخیص داده و به کمک‌فنر‌های الکتریکی فرمان می‌دهد.

طراحی این خودرو به معنای واقعی کاریزماتیک است. دی‌اس 7 کراس‌بک با ظاهر عضلانی، کاریزماتیک و جذاب، درحالی‌که ظاهر خود را حفظ کرده است، قدرت زیادی از خود نشان می‌دهد. از جلو، وجود نشان دی‌اس بر روی جلو پنجره عمودی خودرو به همراه چراغ‌های خاص آن، یکپارچگی چشمگیری را به همراه امضا دی‌اس به ارمغان آورده است. دی اس ۷ کراس بک با ظاهر عضلانی، کاریزماتیک و جذاب، درحالی‌که ظاهر خود را حفظ کرده است، قدرت زیادی از خود نشان می‌دهد. از جلو، وجود نشان دی‌اس بر روی جلو پنجره عمودی خودرو به همراه چراغ‌های خاص آن، یکپارچگی چشمگیری را به همراه امضا دی‌اس به ارمغان آورده است.

وجود سیستم‌های کمک راننده پیشرفته از جمله رانندگی بین خطوط، این خودرو را به یک اتومبیل نیمه خودران تبدیل کرده که می‌تواند در هنگام رانندگی در آزاد‌راه‌ها  و اتوبان‌های طولانی، آسایش مضاعفی را به راننده تقدیم کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۵/۶
واقعی غیر واقعی نییت و نداریم همون الکی دیگه نمیدونم چی بگم