خانهاخبار
پیش‌بینی استیو وزنیاک از فروش آیفون جدید

پیش‌بینی استیو وزنیاک از فروش آیفون جدید

استفن گری وزنیاک نه تنها از بنیان‌گذاران اپل بود بلکه اولین کامپیوتر اپل با نام اپل I را نیز طراحی کرد. چندی بعد او از اپل جدا شد و به کارهای مختلفی مشغول شد. وی اکنون بیشتر وقتش را صرف نقد تکنولوژی می‌کند. با جی اس ام باشید.
۱۳۹۶/۵/۲

استیو وزنیاک (از بنیان‌گذاران اپل) را باید از اسطوره‌های حال حاضر دنیا دانست. با وجود تجربه‌اش در زمینه فناوری، تا به حال سخنی خودخواهانه در این زمینه از او شنیده نشده است. وزنیاک علیرغم سابقه طولانی‌اش در دنیای تکنولوژی و روابط دوستانهاش با استیو جابز، در سال 1985 - پیش از آنکه اپل با محصولاتش دنیا را دگرگون سازد- تصمیم گرفت با اپل خداحافظی کند.

اما او به تازگی در یک نشست خبری، نکات مثبتی را در مورد گوشی‎های چینی بیان کرده است. به گفته وزنیاک چینی‌ها در تولید گوشی‌های ارزان قیمت و در عین حال کارآمد، طرح‎های هوشمندانه بسیاری، خلق می‌کنند. اما با این وجود به اعتقاد او، دلیل استقبال کاربران از محصولات گران قیمت اپل، نوآوری، اعتبار وامنیت بالای این دسته از محصولات است. به علاوه اینکه، اپل همیشه پاسخگوی اعتماد کاربران است و باید گفت که عاشقان اپل، بهای علاقه‌مندی‌هایشان را پرداخت می‌کنند.

اگرچه فروش محصولات اپل در بازار چین کاهش یافته، وزنیاک معتقد است که آنچه اهمیت دارد رضایت کاربر است نه فروش بیش از حد گوشی در بازار. که البته اپل تاکنون در جلب رضایت کاربران موفق عمل کرده است. بر همین اساس و طبق شایعه‌ها، امسال و در دهمین سالگرد آیفون، محصول جدید آیفون با قیمت پایه 1000 دلار رونمایی می‌شود. حال باید دید اظهارات وزنیاک تا چه حد به حقیقت خواهد پیوست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Kiarash

۱۳۹۶/۵/۳
:)))))

حسین

۱۳۹۶/۵/۲
خخخ والا

abbas.ipa

۱۳۹۶/۵/۲
اینکه حرفی نزد