خانهاخبار
نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین میزو پرو 7 منتشر شد؛ شاهکار میزو در راه است!

نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین میزو پرو 7 منتشر شد؛ شاهکار میزو در راه است!

به‌تازگی، تصاویری توسط شرکت میزو منتشر شده است که عملکرد خارق‌العاده دوربین دوگانه این گوشی را به نمایش می‌گذارد. با توجه به این تصاویر، انتظار می‌رود که میزو پرو 7 یکی از بهترین گوشی‌های امسال در زمین عکاسی باشد.
۱۳۹۶/۴/۳۱

آنچه که بیشتر پیرامون گوشی پرچم‌دار میزو پرو 7 جلب‌توجه می‌کند؛ مجهز شدن این مدل به نمایشگر ثانویه است که در بدنه پشتی قرار دارد. با این‌حال، جفری یانگ، یکی از مدیران رده‌بالای میزو به‌تازگی تصاویری را منتشر کرده است که با دوربین دوگانه میزو پرو 7 به ثبت رسیده. چهار تصویر به طور رسمی از دوربین میزو پرو 7 منتشر شده که سه تصویر به رنگ سیاه و سفید و یک تصویر نیز رنگی است. با این‎حال، تصاویر منتشر شده توسط یک فرد حرفه‎ای به ثبت رسیده و شرایط نوری در آن‌ها فریبنده است.

در ادامه، چهار تصویر به ثبت رسیده با دوربین میزو پرو 7 آمده است:

 با توجه به اینکه اطلاعات EXIF عکس‎ها، حذف شده است؛ نمی‎توان جزئیات چندانی را پیرامون دوربین گوشی جدید میزارائه داد. بنابراین، تمامی آنچه که می‌توان پیرامون پرچم‎دار جدید شرکت میزو اعلام کرد، آن است که دوربین این مدل، رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارد.

علاوه‎براین، مدتی پیش در جی‌اس‎ام خواندید که میزو پرو 7 به لطف بهره‎گیری از یک نمایشگر ثانویه که در بدنه پشتی قرار دارد؛ امکان تصویربرداری سلفی با دوربین اصلی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

نمایشگر ثانویه از یک رابط‎کاربری مجزا و البته تا حدودی مشابه با رابط‌کاربری سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهد کرد که اجازه دسترسی به برخی از قابلیت‎های نمایشگر اصلی را به کاربران می‌دهد. گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس چهارشنبه، 4 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)