خانهاخبار
اپل بار دیگر سودآورترین شرکت جهان شد

اپل بار دیگر سودآورترین شرکت جهان شد

مجله Fortune با انتشار لیست Global 500 سال 2017 بار دیگر شرکت اپل را به عنوان سودآورترین شرکت جهان معرفی کرد.
۱۳۹۶/۴/۳۱
image

در جدیدترین لیست Global 500 مجله Fortune نام شرکت اپل بار دیگر در صدر سودآورترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. این دومین بار پیاپی است که اپل به چنین جایگاهی در جهان دست پیدا می‌کند و همچون سال قبل توانسته است خود را به عنوان پرسودترین شرکت جهان ثابت کند.

در میان لیست 10 شرکت بزرگ سودآور جهان، علاوه بر اپل، نام شرکت‌های آلفابت و سامسونگ نیز دیده می‎شود که به ترتیب در رتبه 9 و 10 قرار گرفته‌اند.

علی‌رغم رتبه نخست اپل در فهرست سودآورترین شرکت‌های Fortune 500 این شرکت از نظر درآمد در رتبه نهم قرار گرفته است که باز هم از این نظر بالاتر از هر شرکت فناوری دیگری است.

در این فهرست فروشگاه‌های زنجیره‌ای Wal-Mart به عنوان پردرآمدترین شرکت جهان معرفی شده است و شرکت‌ سامسونگ و آلفابت رتبه 15 و 65 را کسب کرده‌اند.

به گفته مجله Fortune اپل در سال مالی گذشته 215.639 میلیون دلار درآمد داشته و توانسته است 45.687 میلیون دلار سود خالص به دست آورد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۵/۲
سودش بخاطر قیمتهای کذایشه که چند برابر قیمت تمام شده میفروشه، اصلا هم نسبت به کاراییش ارزش خرید نداره، حداقل تو ایران نداره

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱
خخخ اپل و کیفیت خیلی خندیدم

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱
دقیقا اقا رامین درست میگن وقتی جنس 250 دلاری رو 1000 دلار و بیشتر میفروشه معلومه سودش زیاد میشه اقا محسن حقیقته

محسن

۱۳۹۶/۵/۱
اگه به همين راحتيه برو ده تا شركت بزن. زحمت كشيدن به اينجا رسيدن چه اپل و ساسونگ و هر شركت ديگري. متاسفم واسه اين طرز فكرمون

داود

۱۳۹۶/۴/۳۱
داداش بنظرت ميتونن و شركت نميزنن ؟؟؟
بازار يابي و فروش و سود داشتن كار هر شركتي نيست،برند سازي كار هر شركتي نيست،مطمئن باش هيچ شركت و سرمايه داري از منافع خودش نميگذره منتها نميتونن بيشتر از اين از مردم سود بگيرن،ارزوي كمپانيهاست كه با كمترين هزينه بيشترين فروش و سود رو داشته باشن!