خانهاخبار
آیفون 2018 به باتری L شکل ساخت ال‌جی مجهز خواهد بود

آیفون 2018 به باتری L شکل ساخت ال‌جی مجهز خواهد بود

شرکت ال‌جی، باتری جدیدی را برای آیفون‌های 2018 اپل تولید خواهد کرد که ظرفیت بیشتری در مقایسه با نسل قبل خواهد داشت؛ در همین حال، ابعاد آیفون‌های جدید افزایش نمی‌یابد.
۱۳۹۶/۴/۳۰

براساس یک گزارش منتشر شده توسط Korean Economic Daily، شرکت اپل و ال‌جی در سکوت خبری به توافق رسیده‌اند تا ال‌جی Chem، باتری‌های L شکل برای آیفون 8 یا حتی آیفون 9 تولید نماید.

در این گزارش آمده است که شرکت ال‌جی، باتری L شکل طراحی کرده که علت تولید انحصاری باتری برای آیفون‌های 2018 اپل نیز به همین جهت است؛ در حالی‌که تأمین‌کنندگان دیگر مانند سامسونگ، اساساً روی تولید باتری‌های مستطیلی‌شکل متمرکز شده‎اند.

image

در واقع، بخش عمده‌ای از سازندگان گوشی‌های هوشمند، از طراحی مستطیلی‎شکل برای باتری‎های مورد استفاده در محصولات جدید خود استفاده می‌کنند. بزرگ‎ترین مزیت استفاده از یک باتری با طراحی L شکل، این است که شرکت ال‌جی می‌تواند باتری با ظرفیت بالاتر طراحی نماید؛ بدون آنکه نیاز باشد تا ابعاد محصولات مجهز به این باتری‎ها به طور محسوسی افزایش پیدا کند. در همین‏حال که اندازه باتری افزایش پیدا می‌کند؛ سازنده می‌تواند با استفاده از فناوری‌های جدید، سرعت شارژ باتری را در آیفون‌های 2018 افزایش دهد.

براساس گزارش منتشر شده، شرکت ال‌جی ده‌ها میلیون دلار روی خطوط تولید و فناوری لازم برای طراحی باتری‌های L شکل، سرمایه‌گذاری کرده است و تصمیم دارد تا در اوایل سال آینده، تولید انبوه آن‎ها را آغاز نماید.

 Korean Economic Daily در ادامه، اعلام کرده است که شرکت اپل به احتمال زیاد دو آیفون با نمایشگر OLED عرضه خواهد کرد که یک مدل به نمایشگر 5.28 اینچی مجهز شده است و مدل دیگر از صفحه‌نمایش 6.46 اینچی استفاده می‎کند. مدل‌های مذکور در سال آینده معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۱
?? Amen

rezazare

۱۳۹۶/۴/۳۱
اميدوارم اين همكاري شركت ها منجر به سود و رضايت مشتري ها بشه نه فقط شركت ها

The tech

۱۳۹۶/۴/۳۱
ایران هم نفت داره اما محصولات نفتی رو از خارج وارد میکنه!!! اونایی هم که داخل تولید شده بی کیفیت ان!!!!پس کار شرکت Apple هوشمندانه است،محصولات مادر رو میگیره و فرآورده با کیفیت تحویل میده.

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۳۱
اپل میشه گفت بهترین برنامه ریزی و طراحی بهینه رو در همه چی مخصوصا چیپست پردازنده داره اما خودش چیزی نمیسازه و به دیگر شرکتها میسپاره

azim

۱۳۹۶/۴/۳۱
باطريشو که LG ميزنه صفحه نمايششو که سامسونگ ميزنه و تراششو هم که يکي ديگه...خود اپل دقيقا چکار ميکنه؟؟؟ اونوقت طرفداراش مدعي تک بودن و نوآور بودن ميکنند