خانهاخبار
تصویر جدیدی از قرارگیری اسکنر اثر انگشت آیفون 8 در پشت دستگاه

تصویر جدیدی از قرارگیری اسکنر اثر انگشت آیفون 8 در پشت دستگاه

به تازگی تصویر جدیدی از قاب پشتی iPhone 8 منتشر شده که نشان‌دهنده وجود اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی و زیر لوگوی اپل است.
۱۳۹۶/۴/۲۹

تقریبا مطمئن هستیم که دیگر خبری از دکمه هوم در آیفون ۸ نیست و بنابراین اپل باید محل جدیدی را برای قرار گیری اسکنر اثر انگشت انتخاب کند. فوربز به تازگی رندرهایی ازآیفون ۸ منتشر کرده بود که نشان می‌داد اپل قصد دارد سنسور اثر اسکن اثر انگشت را در کلید پاور آیفون ۸ جای دهد. اما امروز Slashleaks تصاویر جدیدی منتشر کرد که از وجود اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه و زیر لوگوی اپل خبر می‌دهد.

image

همان‌گونه که درتصویر مشاهده می‌کنید، در قاب پشتی آیفون ۸ و زیر لوگو اپل حفره‌ای وجود دارد که احتمال می‌رود محل جدید قرار گیری Touch ID باشد. این اولین باری نیست که درباره وجود اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه خبر می‌شنویم اما این‌بار با دو خبر به نظر موثق روبرو هستیم که کمی گیج کننده‌اند. چند روز قبل فوربز، یکی از رسانه‌های معتبر، رندرهایی با خبر وجود Touch ID در کلید هوم را منتشر کرد و امروز عکس‌هایی جدید از بدنه دستگاه با وجود Touch ID در قاب پشتی!

البته ممکن است این یک طرح اولیه یا نمونه آزمایشی از آیفون جدید بوده که تصاویر آن بعد از مدتی منتشر شده است. معمولا کمپانی‌های بزرگی مانند اپل به سراغ چندین نمونه آزمایشی می‌روند تا بهترین گزینه را انتخاب کنند.این احتمال وجود دارد که اپل نتوانسته باشد اسکنر اثر انگشت را زیر نمایش‌گر گوشی قرار دهد، بنابراین یا باید مطابق با طرح فوربز و مثل کاری که سونی انجام داده، آن را با کلید هوم یک‌پارچه کند و یا مانند تولید کنندگان اندرویدی مختلف این حس‌گر را در قاب پشتی جای دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

abbas.ipa

۱۳۹۶/۴/۳۱
اگه یکم توجه کنی الان اپل هم تو دست همه هستش از بچه گرفته تا اخر

Saeedsidj

۱۳۹۶/۴/۳۰
به نظر من اگر قرارباشه اسکنر پشت دستگاه باشه بهتره که با اون سمبول سیب یکیش کنن.اینجوری خیلی لاکچری میشه

mmw

۱۳۹۶/۴/۳۰
اينم گند زد به اسكنر رفت
وقتي گوشي رو ميزه و داره آهنگ پخش ميشه مجبوري او گوشي رو برداري دست تا مثلا صفحه رو روشن كني و ليست پخشو عوض كني !!!
ديگه نميشه رو ميز با گوشي كاركرد

Kiarash

۱۳۹۶/۴/۳۰
احتمالاً تا اواخر 2018 شرکتی نمیتونه حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بزاره که واقعاً درست کار کنه

حسام

۱۳۹۶/۴/۳۰
همه چی با تقلید از سامسونگ اما درآخر طرفدارای اپل میگن این تکنولوژی رو ما آوردیم. ۷اس که میگن هیچ تفاوتی با ۷ نداره. میمونه ی آیفون۸ که اگر بتونه بزنه این مدلو بازم پایینتراز گلکسی اس ۸ قرار میگیره